Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi 100 flektin johdot?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • audi 100 flektin johdot?

    mistähän nuo johdot on otettu? eli kyseessä vm 92 100 2.8e ilmastoinnilla. kaksi flektiä, joille virta tulee kuskin etupyörän edessä olevasta levystä, mutta mistä kohtaa?? muistaakseni 3 vaihtoehtoa. ja tuleeko kumpikin johto samaan vai erikseen (itse järkeilin että eristä, jos toinen flekti moottorin lämmöille ja toinen ilmastoinnille?)
    kiitoksia kovasti etukäteen, tästä foorumista on ollut mieletön apu joka tilanteeseen!

  • #2
    osaako joku sanoa edes että pyöriikö kumpikin flekti samaan aikaan vai ei?

    Comment


      #3
      Siis mitä oikein tarkoitat?

      Kylmänä ei kumpikaan pyöri, kun ilastoinnin kompura lähtee käynnin, toinen flekti pyörii aina, vaikka kone olisi kuinka kylmä. Sitä mukaan kun kone lämpenee flekti pyörii nopeammin ja tarvittaessa toinen flekti lähtee käyntiin. Kovassa helteessä ruhkassa voi olla että molemmat huutaa, kun ABC/AAH on kunnon bensakrematorio.

      Mulla yksi flekti Cabriossa (ABC),kun ei ole ilmastointia, ja seisoessaan herkästi käynnistyy se flekti.
      En valitettavasti osaa sanoa johdoista mitään.

      Comment


        #4
        Kyllä minulla ainakin ei ilmastoidussa pyörii molemmat samaan aikaan, niissä on vaan kaksi eri nopeutta.

        Comment


          #5
          Oletin että ei ilmastoidussa olisi ainoastaan yksi flekti, niin kuin omassa. My bad.
          Onko sinulla Brain toinen sitten visko?

          Edit: katsoin ETKAsta ja tuplaflektit ilmastoidussa ja/tai vahvistetulla jäähdytys järjestelmällä, vetokoukulla.
          Viimeksi muokannut Killeri; 11.4.2013, 22:09. Perustelu: lisäys

          Comment


          • #6
            jees, eli sitä hain takaa että mistä nuo ottavat virtansa? eilen riittävän monta kokeilua ja tulos oli: toiselle virta toisesta reunasta ja toiselle toisesta.
            siellä on tosiaan kuskinpuolen etupyörän edessä sellainen "piirilevy" missä kolmen pultin alta saa virtaa, reunimmaisista flekteille niin hyvin toimi.
            ilmastoinnin ku laittaa päälle, toinen alkaa pyörimään ja kun moottori saavuttaa lämmön niin sitten toinenkin/kummatkin jos ilmastointi ei ole päällä.

            Comment

            Working...
            X