Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Lötkön kuskin penkki (tumman sininen plyyshi)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Lötkön kuskin penkki (tumman sininen plyyshi)

Omasta on selkänojasta kulunut puhki (meriheinät pilkottaa) typ-44
    Olisiko kellään ehjää jakkaraa tampereen lähistöllä?

Tai olisiko kuvaa kuinka penkki purkaantuu, jos vaikka löytyisi vaihtokelpoinen istuin/selkänoja. Tuossa rungossa on korkeuden säätö.(en tiedä onko kaikissa)
    Penkki muuten hyvä, mutta meriheinät häiritsee..=) Ja sisustan väriä ei viitsisi muutella.

yhteydenotot yv:nä

Pelkän selkänoja on kiinni kahdella sokalla ja kahdella ruuvilla. Löytyvät niiden alakulmien muovien alta. Muovien irrotus on se vaikein asia. Ovat kiinni kolmella klipsillä, jotka ovat lukittu läpilyödyllä muovitapilla. Ne tapit ovat vaan samaa väriä/muovia kuin ne itse suojat, joten naamioituvat pintaan erittäin hyvin.

Itse olen painanut ne takaapäin ulos, mutta vaatii aavistuksen kirurgin käsiä. Muistaakseeni niitä ei voinut lyödä suojan läpi penkkiä kohti. Ei ole tarpeeksi tilaa takana. Ilman niiden lukitustappien irtilyömistä et saa muoveja ehjinä pois.

Comment

Ok. kiitos vinkistä. Mutta onko kaikissa lötköissä korkeus säätö?
      Ja tuosta omasta jakkarasta on vielä lämppäri kaput.

Comment

Ei toki, mutta se ei vaikuta mitenkään selkänojan kiinnityksiin tai edes istuintyynyn/kankaan kiinnityksiin. Kaikki selkänojat käy kaikkiin istuimiin suoraan. Jopa pelkääjän- ja kuskinpuolen ristiin.

Comment

Working...
        X