Autoon laitettiin Eberi minikellolla paikalleen pari viikkoa sitten. Kun lämmitin lähtee päälle, niin puhallus sisällä on nelosteholla nesteen lämmettyä tarpeeksi. Kohta kuitenkin saattaa käydä niin, että puhallinnopeus muuttuu itsestään ykkösteholle. Kun olen avannut oven mennäkseni autoon, niin puhallinnopeus nousee taas neloselle. Liittyneekö tuo oven avaus tähän mitenkään, vai onko vaan hyvä ajoitus puhaltimen itsenäisen toiminnan kanssa? Ja mistä tällainen vika voisi johtua? Lämmitin on pajalla asennettu.
Toinen ongelma on sisätilojen lämpiäminen ajon aikana. Autoon tulee lämmintä ajaessa kierrosten ollessa noin 2000 rpm ja haaleaa hieman matalammillakin kierroksilla. Tyhjäkäynnillä alkaa tulla suhteelisen raakaa ilmaa kabiiniin.. Autoa on ilmattu ties kuinka monta kertaa Laakkosta myöten. Kuulemma ilmaantuu, mutta kuitenkin tuo lämpeämisongelma ajon aikana on olemassa. Eberi itsessään työntää lämmintä niin kuin pitääkin, silloin kun ei ole se puhallinteho ykkösellä..
Lämpöongelmat lähtivät, kun asentaja oikoi pari turhan korkealla sijainnutta mutkaa lämppärin letkussa. Tuohon mutkaan tod.näk. jäi aina ilmakupla. Eikä ole tuon jälkeen tuo puhallinkaan oikkuillut..
Toinen ongelma on sisätilojen lämpiäminen ajon aikana. Autoon tulee lämmintä ajaessa kierrosten ollessa noin 2000 rpm ja haaleaa hieman matalammillakin kierroksilla. Tyhjäkäynnillä alkaa tulla suhteelisen raakaa ilmaa kabiiniin.. Autoa on ilmattu ties kuinka monta kertaa Laakkosta myöten. Kuulemma ilmaantuu, mutta kuitenkin tuo lämpeämisongelma ajon aikana on olemassa. Eberi itsessään työntää lämmintä niin kuin pitääkin, silloin kun ei ole se puhallinteho ykkösellä..
Lämpöongelmat lähtivät, kun asentaja oikoi pari turhan korkealla sijainnutta mutkaa lämppärin letkussa. Tuohon mutkaan tod.näk. jäi aina ilmakupla. Eikä ole tuon jälkeen tuo puhallinkaan oikkuillut..