eli mitäköhän kautta pääsis näkemään kennon??
							
						
					Kuulutus
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
A6 4F lämmityslaite vuotaa
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	Vieras
 Varmistetaan vielä, onko varmasti glykolia ( varovasti maistaen, maistuuko pahalle, makealle, sen kyllä huomaa onko vettä vai glykolia) vai onko kondensioveden poistoputki tukossa ja kondenssivedet jalkatilassa.
 
 Jos vika on oikeasti kennossa, on edessä iso prokkis. Jos en väärin muista, joudutaan koko koelauta purkamaan pois, jotta kennon saa vaihdettua ilmastoinnin kotelosta.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	Vieras
 Ei kai tuossa ole muuta vaihtoehtoa kuin alkaa purkamaan ja etsimään vuotoa.
 Lämmönvaihtimen irroitus ei vaadi kojelaudan irroitusta, molemmin puolin pitää verhoiluja purkaa.
 Hanskalokero, ratin alamuovi, kaasupoljin, keskikonsolin kyljet...
 
 Ensin selvitys mistä vuotaa, sitten osia tilaukseen. Voi olla esim. putkien liitos joka vuotaa.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jos saan kysyä mistä se vuoto tuli? Hitsaus saumasta? Kennosta itsestään?Alkuperäinen kirjoittaja ari Näytä viestinyt ois kenno vaihdettu,ne klemmarit on kyllä ihan p...stä!
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 yritin päästä perille tästä jutusta. Auto on ollut tyttärelläni käytössä muutaman viikon enkä ole seurannut tilannetta. Repsikan puoleisella lattialla oli vettä oikein lainehtien. ilmeisesti tullut äkkiä, koska vesi oli tullut hänen mielestään yön aikana, jolloin oli myös aikamoinen rankkasade. Kun nostin maton ulos ja valutin sitä pitkään, niin ei se mielestäni haissut ja oli kirkkaan väristä. Maistaa en älynnyt. Hän vannoi ikkunan olleen kiinni eikä sitä juuri muutenkaan auki pidetä. Voiko sadevesi päästä tiivisteistä sisään? Kai se tulisi ajaessa sateella samanlailla sisään, enkä ole sellaista aiemmin havainnut. Selvää vuotokohtaa ei ole näkyvissä. Mitkä paikat on syytä tarkistaa ensiksi?
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jos Audi-oem radio autossa, hyvä olla koodi.
 En usko että ajotietokone resetoituu, ainakin kun vaihdoin akun Cabriosta oli kaikki ok sen jälkeen.
 Taas A6:ssa jäi erilaisia koodeja kun akku oli irti ja ikkunat piti taas "opettaa", jotta mukavuus toiminnot palauttuisi.
 Laita priva jos haluat lisätietoja.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Näyttää siltä, että tästä tulikin suurempi vahinko. Automaatin vaihdenuppi ei käynnistyksen jälkeen liikkunut paikaltaan. Auto vietiin hinurilla korjaamoon jossa matto auki ja imurilla noin 20 l vettä pois. Samalla veden seasta pelastettiin automaattilaatikon ohjausyksikkö. Tätä kirjoitettaessa en vielä tiedä saadanko siitä kalua vai ei? Laitteen kuivauksen jälkeen vaihdenuppi lähti liikkeelle, mutta moottorin kanssa se suostunut toimimaan, koska tyhjäkäynti pätki. Auto jäi nyt kuivumaan korjaamolle ainakin viikoksi ja nyt vaihtoehdot ovat joko uusi yksikkö, noin 1300e. Saksasta toimitettava purkuosa noin 600 tai joku ekspertti, joka saattaa sen vielä herättää henkiin. Tämä on näköjään juuri sellainen haaveri, jota ei osaa edes varoa, koska pidän autoa normaalisti katoksessa. Nyt kun se oli kadun varressa rankkasateessa
 niin poistoputkien tukkoisuus tuli inhottavalla tavalla esiin.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 No niin, jälkipolville tiedoksi että korjaamo löysi purkuosana uuden ohjausyksikön 500 e ynnä työt. Mitään koodeiltaan lähes samanlaista eivät suostuneet laittamaan, joita täällä edullisesti tarjottiin. (kiitokset kuitenkin vaivannäöstä!). Onko täällä jotakin listaa johon voisi koota dataa sellaisista vahingoista, joiden välttämiseen voi itse yksinkertaisilla toimenpiteillä etukäteen vaikuttaa? Esim. otsikolla: Oletko muistanut? ...1. Puhdista poistovesiaukot säännöllisesti!Alkuperäinen kirjoittaja makinil Näytä viestiNäyttää siltä, että tästä tulikin suurempi vahinko. Automaatin vaihdenuppi ei käynnistyksen jälkeen liikkunut paikaltaan. Auto vietiin hinurilla korjaamoon jossa matto auki ja imurilla noin 20 l vettä pois. Samalla veden seasta pelastettiin automaattilaatikon ohjausyksikkö. Tätä kirjoitettaessa en vielä tiedä saadanko siitä kalua vai ei? Laitteen kuivauksen jälkeen vaihdenuppi lähti liikkeelle, mutta moottorin kanssa se suostunut toimimaan, koska tyhjäkäynti pätki. Auto jäi nyt kuivumaan korjaamolle ainakin viikoksi ja nyt vaihtoehdot ovat joko uusi yksikkö, noin 1300e. Saksasta toimitettava purkuosa noin 600 tai joku ekspertti, joka saattaa sen vielä herättää henkiin. Tämä on näköjään juuri sellainen haaveri, jota ei osaa edes varoa, koska pidän autoa normaalisti katoksessa. Nyt kun se oli kadun varressa rankkasateessa
 niin poistoputkien tukkoisuus tuli inhottavalla tavalla esiin.
 Comment

Comment