Mulla on auto menossa torstaina audiojärjestelmän uusintaan. Asennus suoritetaan liikkeessä (en ala itse turaamaan), mutta millaisia kokemuksia teillä on näistä asennuksista? Mua hieman mietityttää, koska neljä vuotta vanhan Audin sisusta on pysynyt suhteellisen äänettömänä. Nyt kun oviverhoilut revitään auki, niin alkaakohan ne rämisemään ja pärisemään? Ostin uusia kiinnikkeitä asentajaa varten, että vaihtaa kaikki kärsineet.
Tarvitseeko Audin ovet jotain vaimennusmateriaalia, ettei aikaisempaa kyvykkäämpi kauitin saa resonointia aikaan? Asentaja kertoi, että aikoo leikata alle ~50Hz erillissarjoilta pois vähentääkseen kartioiden syvimpiä liikkeitä. Subin pitäisi sitten paikata.
Onko hyviä neuvoja, joita voisi asentajalle välittää? Ei ole kuulemma pariin vuoteen Audiin asentanut.
Tarvitseeko Audin ovet jotain vaimennusmateriaalia, ettei aikaisempaa kyvykkäämpi kauitin saa resonointia aikaan? Asentaja kertoi, että aikoo leikata alle ~50Hz erillissarjoilta pois vähentääkseen kartioiden syvimpiä liikkeitä. Subin pitäisi sitten paikata.
Onko hyviä neuvoja, joita voisi asentajalle välittää? Ei ole kuulemma pariin vuoteen Audiin asentanut.
Comment