Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audin ilmastointikompressoreista, vaihtoehtoiset varaosat

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audin ilmastointikompressoreista, vaihtoehtoiset varaosat

Audistani meni kompressori (vuotaa akselin juuresta) ja koetin löytää siihen Saksasta toista tilalle. Liikkeestä annettiin varaosanumero jolla en ko. osaa Saksasta löydä, eikä myöskään tarvikkeena. Joku epäili, ettei viimeinen kirjain ole välttämättä oikea tai sillä ei olisi väliä.

Onko kenelläkään oikeaa tietoa asiasta? Toisilla viimeisillä kirjaimilla ko. osaa löytyy Saksasta vaikka kuinka...

Tuossa annettu koodi: 7P0 820 803 D

http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trks...nkw=7L6820803T

Edellytti 2 sekunnin googlauksen, että tuo nro on vastaava kampe.

Comment

Kiitos kovasti vastauksestasi.

Googeli on usein apumme jos vain tietää oikeat hakusanat...

En vain ymmärrä, miten tuosta ebay-linkistä selviää, että varaosanumeroa 7P0 820 803 D vastaa numero 7L6 820 803 T...
      Viimeksi muokannut Catiska; 22.2.2011, 22:53.

Comment

En vain ymmärrä, miten tuosta ebay-linkistä selviää, että varaosanumeroa 7P0 820 803 D vastaa numero 7L6 820 803 T...
        Itse taistelin myös varaosanumeroiden kanssa kun ei niitä paikallinen myyjäkään suostunut antamaan niin soitin suoraan maahantuojalle. Tai laita mailia sinne asiakaspalvelu@vv-auto.fi

Comment

Kyllä minä varaosanumerot sain, kuten tuon ylläolevankin. Mutta, tilasin kompuran jo, Saksasta. Koodi on toisen viestin kirjoittajan antama, sillä mennään.

Comment

Kyllä minä varaosanumerot sain, kuten tuon ylläolevankin. Mutta, tilasin kompuran jo, Saksasta. Koodi on toisen viestin kirjoittajan antama, sillä mennään.
            Kannattaa varmistaa että sopii tosiaankin juuri sinun autoosi...

Comment

Sillä googlella siis selvitin juuri sen vastaavuuden ja sitten panin tuon toisen nron ebay-hakuun.

Joku etkailija voisi vahvistaa tiedon. P/N-hakuun 7L6820803T pitäisi tarjota siis tilalle 7P0820803D

Comment

Juuri näin.
                Attached Files

Comment

Working...
                X