Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B6 vinkuu?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• B6 vinkuu?

Mikä on vialla, kun kuuluu aina välillä vinkuminen sisätilaan, etenkin nyt kun kone on lämmennyt niin alkaa kuulumaan.
    Semmoinen viuuuuu (taukoa) taas viuuuuu jne. eli ei yhtäjaksoista vinkumista.
    Kokeiltu sammuttaa ilmastointi ja radio, edelleen kuuluu.
    Alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään, tai sitten pitää huudattaa radiota niin ei kuulu :D

Autona siis B6 1.8t quattro -02

Kerro alkuun missä tilanteissa vinkuna kuuluu. Vaikuttaako moottorin kierrosluku vai tuleeko kenties jarruttaessa jne. Muutenhan tässä voi arvailla mitä vaan, esim. hajonnut ahdin voi pitää kaunista vinkunaa.

Comment

Mulla on kanssa tollanen mystinen korkeataajuuksinen vinkuna omassa autossa yleensä vaan yli -20 pakkasilla. Oon sitä kokeillu metsästää viime talvena kun tossa lahti-vantaa motarilla on hyvin aikaa :D Ääni siis saman henkinen mitä jotkut telkkarit (kuvaputkimallit) pitää ja työkaveritkin sen kuuli ei ollu pelkästään mun pään sisällä se ääni. Liekö joku kondensaattori latautunu jossain kojelaudan sisällä?? Outo juttu tosiaan.

Comment

Mulla kans kuuluu yli -15 asteen pakkasella mystinen vinkuva ääni ja kierroksia on sillon 2800 rpm. Kuulunu jo parin talven ajan.

Comment

Juu sama täälä... Kun kiihdyttää vähän reippammin niin kuuluu ja tosiaan kovemmalla pakkasella! Ei se itteä häiritse niin kauheesti koska ei se kuulu kun silloin tällöin. Mutta olen ihmetellyt asiaa :)

Comment

Muistaakseni jostain hihnapyörä/ hihna yhdistelmästä tuli.
            Aikoinaan 1997 pasuunassa samainen ääni kuului pakkasella.

Comment

Working...
            X