Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

urS4 V8, pissapojan säiliö

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• urS4 V8, pissapojan säiliö

Onko urS4 V8:n edessä oleva pesunesteen säiliö vastaava muiden C4 koppaisten kanssa, vai tulkitsinko perhealbumia jotenkin väärin?

Jatkokysymys: Jos on tietoa mistä moisen saa näppärästi ja nopeasti, saa huudella. Nykyinen kun vuotaa ja vielä pahimman paskakelin aikana tietysti.

Itse pähkäilemällä se vaihtuu kyllä, mutta vinkkejä vaihtoon otetaan vastaan. En ole päässyt vielä tutkailemaan sitä sen enempää.

Kannattaa tutkailla ennen uuden ostamista. Edellistä edellinen omistaja nimittäin vaihtoi siihen uuden pumpun viimetöikseen. Oliskohan pumpun tiivistyksessä nyt sitten sanomista...
    Muistelen että urssin pumppu tulee hyvin esiin muovisisälokarin poistolla.

Comment

Nyt kun sanoit, niin tuo kuulostaa loogiselta.. ihan vain sen takia, koska vaikka säiliössä olisi vielä tavaraa jäljellä, niin viistä saa kiskoa välillä jonkin aikaa että nestettä lentää suuttimista. Tämä ihmetytti jo ennen kuin vuoto todettiin.

Tänään aamulla oli lammikko sinistä auton alla kun eilen täytin säiliön toistamiseen, sitä täyttäessä ihmettelin että ompa emäntä käyttänyt kusipoikaa paljon kun vasta sen olin täyttänyt. :)

Comment

Minäkin luulin että omassa säiliö vuotaa, mutta ei ollut säiliö rikki, vaan pumppu. Pumpun yläosassa on ylimääräinen tappi säiliöön, jonka kautta ilmeisesti haistellaan nesteen määrää säiliössä. Tämä tappi jos on huonosti tiivistetty säiliöön, tai jopa poikki (niinkuin oli omassani), niin säiliö vuotaa tyhjäksi tuohon reikään asti.

Comment

Tai sitten koko pumpun runko halki, tai tai tai ;). Mahtuukos tuossa kasissa tulemaan koko säiliö samalla tavalla ylös sieltä koneen vierestä, kuin 5 pyttyisessä?

Eiköhän siellä jompikumpi läpivienneistä tai letku vuoda, kun kerran pumppu juuri vaihdettu.

Comment

Mulla oli kyllä itse säiliökin saatu halki, tepolta uusi suurempi säiliö ja taas mentiin.

Comment

Working...
            X