Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 2007 TDI, (keskikulutus,hetkellinen kulutus yms)nollaantuu auton sammuttaessa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi A4 2007 TDI, (keskikulutus,hetkellinen kulutus yms)nollaantuu auton sammuttaessa

Morjesta,

Eli haettiin mulle tossa viikko sit tommonen audi a4 2007 saksasta. Ja hyvin toiminut ja katsastuksestakin meni eile läpi...Mutta asiaan:

Eli Keskikulutus(hetkellinen ja pitkäaikainen), trippi yms(kaikki mitä saa selattua siitä lasinpesimen valoviiksen päästä niin nämä nollaantuvat jos auto kauan sammuksissa...Mistä lähteä vikaa etsimään?jollain samanlaisia ongelmaa ollut?

En ole ehtinyt vielä autoa tutkimaan kiireitten takia, mutta jos joku ystävällisesti voisi neuvoa/kertoa/auttaa yms...

Ensimmäinen posti foorumilla!

Tervetuloa foorumille.

Se ns. ykkösmuisti kuuluukin nollaantua 2h pysähdyksen jälkeen. Kakkosmuistin ei pitäisi nollautua muuta kuin manuaalisesti reset-nappia pohjassa pitämällä.

Comment

Joka kerta kun ajan vaikka 3km ja sammutan auton ja käyn kahvilla niin nollaantuu...Eli ei taida toimia ihan oikein?

Vanhassa autossa s40 oli samaa vikaa et kaikki nollaantui ja syyksi löyty yks sulake mikä ei saanu kontaktia..

Onko muisti rom vai flash näissä?

Comment

Mulla samanlainen auto ja kyllä sen kuuluukin nollautua. Ota se 2. profiili käyttöön.

Comment

Miten mä sen saan käyttöön?saksan ohjekirja ja saksa ei taivu ihan samanlailla kun suomi :D

Comment

Meniskö reset-nappulaa painamalla? Pohjassa pitäminen nolla?

Comment

Reset-napin lyhyt painallus vaihtaa ykkös- ja kakkos"profiilin", tyhjän näytön ja mahdollisen navinäytön välillä. Se numero näkyy pienellä ajotietokoneessa. Ajotietokoneen kuuluu toimia kuten Tero ylempänä kirjoitti.

Comment

Aivan, kiitoksia!

Sori minun tietämättömyyteni :D

Comment

Itseasiassa B7:ssa RNS-E:n yhteydessä värinäytöllisesä FISsissä on hieman eri logiikka kuin noissa vanhemmissa 1-värisissä. 1- ja 2-muistit on ajotietokoneen näytössä peräkkäin, eli viiksen päästä naputtelemalla löytyy molemmat. Mittariston koodauksesta riippuen reset-nappi vaihtaa navin, ajotietokoneen ja FIS-valikon välillä, jälkimmäisestä saa valkattua ajotietokoneen näyttämät tiedot, vaihdettua mittayksiköt, asetettua kellon, vaihdettua FISsin kielen jne. Tuo FIS-valikko saattaa olla myös piilotettuna, koodauksesta riippuen.

Osaako kukaan muuten sanoa, miten tuon saisi oletuksena näyttämään ajotietokoneen näyttöä? Mulla on navin näyttö aina päällä kun auton käynnistää, tuntuu hieman turhalta jos ei ole reittiopastus käytössä.

Comment

Illalla tarkistin asian ja siellä oli kaksi muistia ns... anteeksi tietämättömyyteni ja kädettömyyteni :D en osannut kuvitella että audissa olisi tämmönen kahden muistin ominaisuus ;)

Comment

Working...
                    X