Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

MP3 /USB soittimia punaisella valaistuksella

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• MP3 /USB soittimia punaisella valaistuksella

Juuu...varmana miljoona kertaa käsiteltyä , mutta malleja tulee ja menee...

Mitäs autosoittimia on raadilla heittää peliin , vaatimuksina:

- "audinpunainen" valaistus
    - USB paikka etupanelissa
    - 2 linjalähtöä
    - hintaluokka max n. 200e

Nyt autossa on Blaukkarin soitin ja sen valaistus ainakin täsmään nätisti,m mutta USB sekä MP3 ominaisuudet puuttuu.

Itellä oli edellisessä autossa (nykyiseen ei oo vielä kerenny asentaan) tollanen Alpinen CDE-9880R, saa valittua kaksi väriä, punainen ja vihreä, joista ensimmäinen on aika hyvännäköinen. Kahden sijasta kolme linjalähtoä, eli laajennusmahkuja piisaa. USB tosin on takana, mielestäni se oli parempi vaihtoehto. Jatkopiuhalla tikku hanskalokeroon piiloon. Lisänä vielä täysi IPod tuki. Suunnilleen 1,5vuotta sitten ko. soitin maksoi 199€, tuskinpa on ainakaan noussut hinta.

Ei nyt ihan täysin ollut hakemillasi vaatimuksilla, mutta hinta/laatu/liitettävyysominaisuuset huomioon ottaen varteenotettava vaihtoehto.

Comment

Ainakin enne sai blaupunktin malleissa säätää itte valaistuksen väriä. Sen saa haluamakseen. Hinta haarukka blaukkareilla taitaa olla satasesta niin ylös ku haluaa. Lisäksi se on monissa audeissa toimivaksi todettu, koska blaukkari on valmistanut audin orkkis soittimia. Tämän takia ei johtoja tarvi (siis ei aina) vaihdella.

Comment

Itellä Clarion FB289RBT USB tuki puuttuu, mutta mp3 tuki on ja SD muistikorttipaikka, joka jää piiloon eli minusta parempi kuin USB. Kahdet linjalähdöt, värin saa itse valita ja punainen passaa aika hyvin sisustaan. Mikä parasta soitin on todella siistin oloinen ja OEM hengessä = kun laittaa stereot päälle, niin kabiinissa ei ala hirveä valoshow, niinkuin useissa soittimissa.

Kannattaa myös lukea http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=80273 läpi ajatuksen kanssa, niin saa aika hyvää tietoa soittimen vaihdosta.

Comment

Itse hankin B6:een Pioneer DEH-2100:n juuri ulkonäön takia. Musta etupaneeli, valkea näyttö ja punaiset näppäimet natsaa kivasti vakiovalaistuksen kanssa.

Comment

Tuo pioneeri oli minunkin ostoslistalla, mutta halutuilla ominaisuuksilla sen väri olisi muuttunut siniseksi :P

Comment

Itse tuli jo Toledoon ostettua -05 Becker Mexico Pro 7932 ja tuli siirrettyä audiinkin concert soittimen tilalle
              nimenomaan MP3-tuen takia. Napeissa myös punainen valaistus, USB-tuki tuostakin puuttuu tosin.

Tulossa muuten myyntiin ensi kuussa ;) (vaihtuu naviin) jos jotain kiinnostaa niin YV:llä voi tiedustella.

Tässä linkki manuaaliin jos mielenkiinto heräsi.

Comment

Pioneeriä olen tässä itekin katsellut mutta yllätyksenä huomannut että hyvinkin monessa on tuo kiinteä sininen valaistus. Nykyisessä JVC:ssä on punaiset napit ja näytön värin voi itse säätää kohdalleen, harmi vaan että USB puuttuu ja näyttö alkaa vedellä viimeisiään.

Korvaajaksi tod.näk. tulossa: http://www.autostudio.fi/product_inf...oducts_id=7896

Comment

Hankitko Nenola tuollaisen Kenwoodin? Käyttökokemuksia? Samaa soitinta kaavaillut itselleni juurikin ominaisuuksien/hinnan/värin takia.

Comment

Working...
                  X