Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

a6 4f 2005< kysymyksiä varusteista

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• a6 4f 2005< kysymyksiä varusteista

olen tässä katellut jo pitkän aikaa kyseisen mallin audia.

sitä olen miettinyt ku on kahdenlaista ilmastoinnin käyttö paneelia niin onko niissä millasia käytännön eroja ja voiko sitä digitaali näytöllä olevaa vaihtaa sen toisen tilalle?

samoin että jos ei ole täydellistä ajotietokonetta niin meneekö sen asennus viiksen vaihdolla ja ohjelmoinnilla?
    Viimeksi muokannut jarkkojh; 27.10.2009, 19:14.

Sen voi vaihtaa, käytännön ero on kuulemma se että jalkoihin ei joku automaattinen ilmanjako toimi (ja tietty sen digiversion mukana tulee ne takasivuikkunoiden suuttimet, jotka ei tietenkään ilmesty sinne toimimaan), mutta muuten tuon pitäis olla sama. Tämä Kufatecin vastaus tiedusteluun, he tarjosivat 299€ aikanaan tota yksikköä. Vaihto on kuulemma 5 min homma ja koodaus korjaamolla. En ole itse jaksanut koska toi perusmallikin toimii hyvin.

Tuota ajotietokonekysymystä en itse asiassa ymmärtänyt? Niissä ei pitäisi tossa mallissa olla ohjelmoitavia eroja?

Comment

http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...ajotietokoneen

Lukases Jarkko tuo ketju läpitte. Muistelisin että pissapojansäiliöön pitää anturi laittaa (toki ei oo pakollinen) ja sit tietysti viiksi ja johtosarja. Ja sitte koodata toimintaan.

A4:een löytyy Slamitilta täydellinen asennussatsi ajotietokoneelle. Eikö kutoseenki jostaki löydy.

Comment

Toi linkki puhuu edelleen C5-mallista, tässä kysellään C6:sta.

Onko C6:ssakin oikeasti olemassa joku karvalakkimalli ajotietokoneesta?

Comment

joo, kyseisessä autossa joka mulla on just koeajossa niin ei ole ajotietokonetta, näyttää vaan ainoastaan kilometrimäärän mihin tankissa olevalla bensalla pääsee.
          eli ei ole vilkun viiksessä niitä ajotietokoneen nappeja.
          auto on ruotsin tuonti.

toi on hyvä tietää että sen ilmastointi yksikön voi vaihtaa.

Comment

OK, no se selittää hämmästykseni, sillä kait tuo laajennettu ajotieturi kuuluu sitten Comfort-pakettiin joka on kaikissa "Suomi-autoissa".

Kaipa tuo Kufatec voisi tarjota totakin, jos niiltä kysyy, tai sitten koettaa noilla B6/B7-ohjeilla jotka jo ylhäällä heitettiin.

Comment

Mitäs muuten koajopelissä pyyntihinta?

Itse maksoin 4 viikkoa sitten Tukholmassa v.2006 A6 Avant 2.0T S-line kulkineesta 14.000eur (just tehty iso 1.700eur huolto Audi Stockholmilla jnejne...) ja verot tohon sen ~4.300eur Tullin Mahdin mukaan. Älä vaan maksa liikaa karvalakista :=)

Comment

no kyllähän siitä 24500 pyytävät ja +180tkm.
                tietysti kiinnostais vaikka hakee ruotsista ite auto mutta en tiedä mistä kaikkialta niitä olis hyvä kattoa?

Comment

Justjust. Aika kovat on pyynnit. Tsekkaat www.blocket.se Ruotsin tarjonnan. Itse hain auton Stokiksen keskustan kupeesta. 11.20 lennot Arlandaan siitä Arlanda Expressillä auton myyjän luokse 13.00. Koeajot 13-14. Sen jälkeen pankkiin hoitamaan kaupat/maksut. Ja siitä suoraan Vikingin porauslautalle takaisin Hkiin 16.30. Eli ei todellakaan tuhlaudu aikaa paljoa autonhaussa Ruotsista. Valikoima A6:ssa laaja/hyvä. Mulla oli kiikarissa 3-4 samanlaista S-line Avanttia nahkoilla, sähköisillä vetokoukuilla jnejne... Pyytävät toki noista sen 15-17keur mutta jos osaa tinkiä niin hinta tulee alas helposti...

Comment

se hinta itteäkin vähän mietityttää...
                    no on kyllä nopea homma.
                    pitää ite katella sieltä, yhdestä linkistä katoin niin ei oikeen ollu mitään kovin erikoisilla varustella olevia ruotsissa.

Comment

Working...
                    X