Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B5 prefaceliftin tuhkakupinvalo

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• B5 prefaceliftin tuhkakupinvalo

Onko sinne saatavis mistää oikeenlaista polttimoa? Lähinnä neuroottinen oon noiden palamattomien valojen kans ja marmori tarjoaa sellasta polttimoa joka ei sitte mitenkää sinne voi mennä. Soveltamalla sain sen nyt palamaan mut uus pitäs kumminki saada. Mitenkä muut on korjannu vai onko kaikilla tuhkakuppi pimiänä? :)

Itse ainakin marmorilta oikean sain kyllä sinne, vähän kikkailla sai silti mutta kyllä se sinne ihan sopi..

Comment

Itse huvikseni yksi ilta väsäsin vanhaan polttimokantaan 3 kpl 3mm lediä sopivilla vastuksilla. Olihan se melkonen näpräys, mutta toimi ihan hyvin.

Comment

Oliko Ville siinä polttimos sellanen muovinen "huppu" itte siinä lasiosan päällä? Yhen oon ostanu joskus mut en sit millää saanu sitä sopiin. Ja jos viittisit kuvan laittaa siitä ni olis oikein hyvä. Jos siis jaksat repiä sen irti :)

Comment

En millään ala repimään, siinä polttimon ympärillähän on sellanen muovinen ns. kotelo josta lähtee myös polttimolle sähköä ottavat lirpakkeet. Vanha polttimo piti hieman väkivalloin ottaa irti ja uusi hieman kevyesti kankeamalla tilalle. Enempää en osaa auttaa, tuhkakuppi/tupakansytkä hökötyshän tietysti ennen sitä irti että pääset tositoimiin..

Comment

Tietysti koko homma irti enste mutta onkohan tuo sun systeemi sit sama? Aattelin ku omasta lähtee aiva nätisti vetämällä irti se pieni muovihässäkkä missä polttimo on. Enste vain se konsolin uumenista tuleva johto irti ja sit lähtee vetämällä se polttimon runko pois.

Comment

Working...
            X