Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Jännitteensäädin vai laturi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Jännitteensäädin vai laturi

    Rupesi kyseinen auto herjaamaan laturin toiminnasta. Mistä tietää onko laturi vai jännitteensäädin sökönä?

    Ja saako laturia irroitettua koneesta ilman syylärin irroitusta?

    Minkänäköinen laitos jännitteensäädin on? ja missä?

    #2
    Enpä tiedä voiko sitä jotenkin mitata että missä vika on, mutta irrotettuna yleensä huomaa että hiilet on kuluneet minimiin jolloin säätimen vaihto auttaa. Jännitteensäädin on siellä laturin takana ja yleensä vaatii laturin poistamisen.

    Sain omasta laturin irti vetämällä syylärinkehikon eteen kuskin puolen vesiletku irrotettuna ja puskuritolpat irrotettuna. On se silti aika ikävä homma.

    Mulla on noita säätimiä nyt hyllyssä kolmenlaisia (n. 30eur) jos tarviit säätimen. Motonetistä en omaan 2.7:aan sopivaa säädintä löytänyt joten tilailin ulkomailta eri vaihtoehtoja ja samalla muutaman ylimääräsen.

    Comment


    • #3
      Alkuperäinen kirjoittaja ola Näytä viesti
      Enpä tiedä voiko sitä jotenkin mitata että missä vika on, mutta irrotettuna yleensä huomaa että hiilet on kuluneet minimiin jolloin säätimen vaihto auttaa. Jännitteensäädin on siellä laturin takana ja yleensä vaatii laturin poistamisen.

      Sain omasta laturin irti vetämällä syylärinkehikon eteen kuskin puolen vesiletku irrotettuna ja puskuritolpat irrotettuna. On se silti aika ikävä homma.

      Mulla on noita säätimiä nyt hyllyssä kolmenlaisia (n. 30eur) jos tarviit säätimen. Motonetistä en omaan 2.7:aan sopivaa säädintä löytänyt joten tilailin ulkomailta eri vaihtoehtoja ja samalla muutaman ylimääräsen.
      Saako siis syyläriä käännettyä/kallistettua ilman puskurin ja umpioiden irroitusta niin paljon, että laturin saa irti

      Comment

      Working...
      X