Hakua käytetty ja ohjekirjaa luettu, mutta ei vain löydy ohjeita. Eli miten avaimeen koodataan muistiin ilmastoinnin ja radion (Navi+) asetukset? Autona siis '01 S4. Autossa on myös sähköpenkit, joten saako noiden asennon jotenkin myös talteen?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Asetusten tallettaminen avaimeen
Collapse
X
-
Mielenkiintoinen kysymys =) Jotenkin foorumeita lukiessa on jäänyt käsitys, että radion äänenvoimakkuuden ja ilmastoinnin asetukset saisi avaimeen muistiin, mutta ilmeisesti oon käsittäny väärin. Tuota penkkien säätöä en uskonutkaan olevan, kun niissä ei tosiaan ole muistia.Mistäs olet tuollaisen muistiominaisuuden saanut päähäsi?
Ja en tarkoita Homelinkkiä. Eikös tuo Homelink liity jotenkin autotallin oven avaamiseen tms?
Comment
-
Tämä kuulostaa tutulta. Tämän ominaisuuden olin jostain lukenut, mutta ilmeisesti ominaisuus on vain uudemmissa malleissa.Jäähän ne niihin asetuksiin, missä ne oli, mutta nämä ovat avain kohtaiset. Eli niitä ei tarvitse erikseen tallentaa mihinkään. Esimerkki: minä menen tuohon kuutoseen minun avaimilla lämpötila +20 ilmastoinnissa, vaimoke menee toisilla avaimilla lämpötila +22.
Comment
-
Ominaisuus on ollut ainakin jo vuonna 2000 A8:ssa (löytyy jenkkiläisestä Owners Manualista). Toimii silloin kun on penkkimuistit joka säätää peilit jne ja samalla lämmityksen ja jopa muistaakseni viimeisimmän radiokanavan.
Comment

Comment