elikkä tollasta thermo 50 olen asentelemassa ja annospumpun johdot ei ole liittimeen kytketty joten onkos väliä kumminpäin ne siihen asentaa.olis pieni epäily,että on mutta ei tiedä.pumpun kuvaa ja napisuutta ei ole tullut vastaan mistä sen selvästi sais tietää.pumppu on dp30 89373a.kiitos jos joku valaisee asiaa.tuli päteviä vinkkejä viimeksikin niin kokeillaan nytkin.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
webaston annospumppusta
Collapse
X
-
sitten onkelma.kävi hetken ja sain melkein luultavasti ilmat pois mutta nyt ei lähde enään kuin tuulettamaan. virtoja irti kokeillu ja sulakkeita irroitellu ei auta.kapistus käyttämätön ja viikkokellolla.saakos tosta jotenkin luettua vikakoodit?eipäs ole ennen tullut moista vastaan.kolme jo onnistuneesti noita laittanut tänä talvena.fuck fuck tietysti eka 24volttinen thermo 50
Comment
-
sen taas touhuttu jotta käy,mutta jonkin aikaa ja tuulettaa hienon pilvenkera.käynti aika noin 10min vesi kiertää ja putket ei vielä ole lämpöisiäkään.resetoitua sai,kun antoi olla yön ilman virtoja.tulee kiire perkele.ainoo muutos oli toi polttoaine pilli,kun siellä oli mukana 4x1.25 ja yleensä olen käyttänyt 5x2.0 putkee.omalla tankki ottimella asensin.sanoivat kyllä että pitäis passata tuo pienempi putki.kaikki muut on ainakin toiminu tolla 5x2.koneena 4l suorasuihkutus turbodiesel.
Comment
-
Kaverille joskus asennettiin Eberi käyttämällä jarruputkea, koska se oli olevinaan metallisena hyvä ja paras. Tilavuutta oli kuitenkin kai hieman liikaa, joten ei se hyvin toiminut. Sen jälkeen olen käyttänyt aina tuota mukana tulevaa ohutta muoviputkea. Dieseliin yleensä taidetaan suositella sitä hieman paksumpaa putkea mitä bensamalliin.
Comment
-
Comment