Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RJ-45 pistoke keskikyynärnojan alla

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• RJ-45 pistoke keskikyynärnojan alla

Terve kaikille!

Löysin keskikonsolista kyynärnojan alta mielestäni rj-45 pistokkeen. Auto on a4 b6 2004 Avant ja varusteena on mm. kiinteä nokialainen ja pikkunavi. Olisiko jompaankumpaan noista liittyvä pistoke, vai mihin tuo mahtaa olla kytköksissä?

Puhelimeen tietämäkoneen liittämistä varten

Comment

Katsoppa tavaratilan vasemmasta laidasta verhoilujen alle (kai B6:ssakin siinä on luukku?), onko siellä puhelimen keskusyksikkö paikallaan. B5:ssa ainakin on puhelimen yhteydessä tuo boksi. Luuri on tuossa omassa lintassa sellainen tiiliskivi, joka tulee omalla telineellään kyynärnojan sisään, eli vie kaiken tilan sieltä. Ihan mukava varuste kuitenkin.

Comment

B5:ssa ainakin on puhelimen yhteydessä tuo boksi.
        Tai takapenkin alla.

Comment

Niin, avantista puhuin minä ja tarkoitin, että se boksi löytyy sieltä tavaratilasta, mutta puhelin tarvitsee sen boksin toimiakseen. Vähän epäselvästi tuli muotoiltua...

Comment

varusteena on mm. kiinteä nokialainen
            Ettekös pojat mitään lue?

Comment

Ja takkia hakemaan...

Comment

Ihmiset eivät luea käyttöohjeitakaan (OT avautuminen: turtuneet ihmiset sivuuttavat
                mm facebookin ehdotkin olankohautuksella, tietämättä mihin joutuvat. No, hyvän tienestin
                olen itse ansainnut juuri sillä että luen käyttöohjeita niille, jotka niitä eivät jaksa/osaa niitä
                lukea).

Ko. pistoke on faksi- ja modeemiliitäntä tietämyskoneelle. Lukee minun ruotsinkielisessä
                auton käyttöohjeessa sivulla 178. Taitaa olla kuitenkin RJ11 se liitin.

Comment

No, hyvän tienestin
                  olen itse ansainnut juuri sillä että luen käyttöohjeita niille, jotka niitä eivät jaksa/osaa niitä
                  lukea
                  Ai säkin oot Insinööri ;)

Comment

En kerennyt siihen asti, kun piti lukea käyttöohjeita koko ajan :)

Comment

Working...
                    X