Mistä tietää, että onko A8 -95:ssa lämmitys ovenlukossa? Ja jos on niin miten se toimii?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A8 Ovilukon lämmitys?
Collapse
X
-
Omassa B4 korisessa se toimii niin että kun kuskin oven kahvaa nostaa, lukon lämmitys menee päälle. ( ei siitä kahvasta tarvi jäädä roikkumaan, vissiin joku aikakytkin )
Näkyy muutaman asteen pakkasella erittäin selkeästi kun muu auto kuurassa ja lukon avainpesän ympärillä lukko + 1cm ympäristöä sulana.
Vuos sitten tuli avattua vänkärin oven verhoilua mutta en muista minkänäköistä lämmitintä siellä käytännössä näkyi... Etkassa näkyy sellanen sormuksen näkönen rinkula
En tiedä täytyykö lukon olla lukossa/auki tms. mutta riittää että kahvaa nostaa. se nostaminen aktivoi toiminnan.
-
Eipä näyttänyt paljoo lämpenevän sillä kahvan kerta nostolla (mahdollisesti rikki). Vinkkiä siis kaivataan siihen, että mistä voidaan päätellä, että pitäisikö omassa autossa edes sellaista ominaisuutta olla. Eli onko se esim ollut vakiona kaikissa kaseissa, jossa on penkinlämmitys tvs?
Comment
-
Minun autossa myös pitäisi olla tuon oven lukkomekanismin lämmitin, mutta sen toiminta on edelleenkin epäselvää.
Niin harvoin täällä pakkasia, että moisen värkin olemassaoloa ei tahdo edes muistaa. Sen mitä olen pakkasilla muistanut tempoa kahvasta, en sillä mitään vaikutusta ole huomannut olevan.
Pari kysymystä vehkeen suhteen:
1. Pitääkö kahva nostaa ihan ylös jotta lämppäri kytkeytyy
2. Onko väliä onko ovi lukossa vai ei
3. Lämmittääkö se vain avainpesää vai muitakin osia lukossa mm. itse lukkomekanismia
Comment
-
Omassani tuo on, toimivana yksilönä. Ei lämmitä muuta kuin lukkopesää. Kahvaa pitää pitää ylhäällä että saa virtaa jatkuvasti.
Toimivuus omassani todettu, kun oli päässyt lukko jäätymään umpeen. Kahvaa ylhäällä pitämällä ensin avain menikin paikoilleen ja hetken päästä pystyi jo kääntämäänkin avainta.
Comment
-
Ei pelitä sitten millään =( Aika turha tosiaan jos kaukkari toimii. Mutta oma kauko-ohaus lakkasi eräänä kauniina aamuna toimimasta ja uudelleen koodaus audi centterillä 90e...jee.
Täytyy kysellä viron puolelta, kun sinne eksyy lomalla, että josko ne haaveilisi rikastuvansa vähemmän tolla operaatiolla.
Comment
-
"Eikös tuon kaukon synkronoinnin pysty tekemään ilman audicenteriä, haulla löytynee ohjeet (sekä käyttöohjekirjasta)."
Audicenter väitti, että ei voi tehä ite. Vaatii jonkun ihme vehkeen. Onks tässä nyt rahastuksen makua? Ohjekirja on saksaksi, joten siitä ei ole hyötyä. En oo foorumilla vielä törmännyt infrapuna kaukkarin itse koodaus ohjeisiin. Eli linkkiä saa laittaa, tai jos löytyy englannin kielinen manuska, niin vois joku luntata ja kertoa vinkkiä.
Comment
-
-
Kyllä se lukon lämmitys vaan pelitti. Eli sitä ei tosin kädellä kokeilemalla tunne, että se lämmin olisi, mutta kummasti vaan avain alkoi kääntymään lukossa.
Lisäksi sain eilen koodattua molemmat avaimet foorumin ohjeilla toimimaan. Nyt siis pelittää myös kauko-ohjaus.
On tää vaan niin voittaja foorumi =)
PS. Fu*k you Audicenter: "Avaimien koodaus vaatii erillisen koodauslaitteen ja se operaatio maksaa 90e".
Comment
Comment