Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 (B5) ilmastoinnin näyttöyksikkö

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 (B5) ilmastoinnin näyttöyksikkö

Kaverilla rikkoutui tuo lämpötilojen/ilmastoinnin käyttö/näyttö yksikkö. Eräs osaava insinöörin alku osasi korjata sen välikaapelin hetkessä - kiitos netistä löytyneiden hyvien ohjeiden.

Nyt kaveri haluaisi kuitenkin varmuuden vuoksi ostaa yhden tuollaisen näyttöyksikön, mutta kun ei ole varmuutta mikä näistä varaosista se voisi olla?? Näitä kaikkia on käytettynä myynnissä.. Olisiko kellään vihjettä?

Auto on Audi A4 sedan 1,8T rek. 11.1995

8D0 920 043 H
    8L0 820 043 B
    8L0 820 043 D

En pääse nyt kyseistä autoa tutkimaan ja omistaja ei uskalla kuin ajaa...

Heittäkää vaikka ihan arvaus, jos ei ole varmaa tietoa. Kiitos.

VAG-Cat antoi osanumeroksi 8L0820043B tai ..C.

display and operating unit with control unit for electr. regulation of air conditioner

B98 vielä perässä = satin black, eli olisiko eri värinen tms.

EDIT:
    Ilmeisesti runkonumerollakin on väliä. Edelliset runkonumeroon 8D-T-400 000 asti
    ja seuraavat runkonumerosta 8D-V-000 001 eteenpäin.

8D0820043H ja ..J

Perään 5WK ja sen saa antrasiitin värisenä.
    Viimeksi muokannut arto s; 12.12.2008, 19:13.

Comment

8L0 820 043 B pitäisi albumin mukaan ainakin käydä.

E: Oho, olinpa ylihidas. Värikoodi on tuo satin black ja ei niitä olekaan kuin yhtä väriä.

Comment

Sanooko albumi mitään tuosta runkonumero-jutusta? Mulla odottaa ETKA vielä asennusta, joiten olen VAG-Catin varassa..

Etkä sä Aki liian hidas ole. Mulla vaan tuntuu olevan tylsää, eikä autotallia.. :)

Comment

Joo, korjataanpas tämä. Oli hyvä, että oli taas mun silmien lisäksi joku muu katsomassa.
          Albumin mukaan tuo mainitsemani 8L0 820 043 B käy 7/96 - 7/97, samaten C-loppuinen.

Ja sitten 8D0 820 043 H sekä J käyvät 11/94 - 7/96.

Olivatten petkeleet eri sivuilla.

Jos väreistä puhutaan, niin noita ensin mainittuja saa vain mustina ja jälkeen mainittuja antrasiitin värisinä.

Comment

Itsellä näyttäisi olevan tuo D loppuinen yksikkö rikki. Jos sitä ei saa korjattua niin käyköhän siihen paikalle H tai B yksikkö vai pitääkö olla juuri tuo samainen D loppuinen?

Comment

Working...
            X