Eli millasen käskyn lämmönsäätömoottori saa jos esim. nostan lämpötilan 20 asteesta 24:ään? Eli saako moottori käskyn "et pyöri niin ja niin monta kierrosta" vai mitä tuolloin tapahtuu? Onko läppien liike vain moottorien tiedos vai onko läpis joku anturi että ohjainlaite katteloo siitä missä kohdas läppä menee? Toivottavasti oli mahdollisimman epäselvästi sanottu :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Ilmastoinnin läppien ohjaamisesta
Collapse
X
-
Oon useesti täälä koittanu kysyä että mikä ihme voi aiheuttaa sen ku jalkatilaanhan ainakin kuskin puolella puhaltaa kolme suutinta mutta kuskia lähimpänä oleva puhalta aina muita kahta kylmempää. Eikö kaikki kolme reikää pitäs olla yhteydes toisiinsa? Osaakko sanoa mikä moisen voi tehdä? Ero on siis aiva selvästi kädellä huomattavis.
Comment
-
Ei mitään vikakoodia anna. Vanhan mallinen. Tuntuu lähinnä mahdottomalta tuo että vois puhaltaa viileempää yhdestä suuttimesta.
e: ja sit on toinen et ku puhaltaa suurimman osan ilmasta jaloille ku suuntaus on "auto"lla. Kun autolta siirtää pelkille jaloille (eli siis nuoli alas) niin puhallus ei juurikaan kovene siitä. Onko tuolle tehtävis yhtään mitään? Autolla suuntaus on varmaan 15% lasille ja loput jaloille. Ei ihme ettei jäät tahdo lähtee.
Viittiskö joku ystävällisesti kattoa omastansa jossa on vanhan mallin ilmastointi että mitä kanava 60 näyttää ku suuntaus on "auto" ja lämpö "hi", moottori kuumana, maantiellä ajaes.Viimeksi muokannut horch; 10.12.2008, 20:56.
Comment
-
Mä olisin kanssa kiitollinen jos suhteita saisi muutettua B6:ssa. Nyt jos pakkasella pitää auto asennossa niin pidemmällä matkalla sukat on hiestä märät mutta päähän tekesi mieli laittaa pipo. Tämä hieman liioteltuna... Saahan lämmön jakautumaan ihan ok kun säätää käsin mutta...
Jos auto asento ei ole päällä eikä ylös, keskelle tai alas puhallusta ole valittuna niin pitäisikö silloin kaikista suuttimista tulla sama määrä ilmaa?
Comment
-
Oon useesti täälä koittanu kysyä että mikä ihme voi aiheuttaa sen ku jalkatilaanhan ainakin kuskin puolella puhaltaa kolme suutinta mutta kuskia lähimpänä oleva puhalta aina muita kahta kylmempää. Eikö kaikki kolme reikää pitäs olla yhteydes toisiinsa?
Mä olisin kanssa kiitollinen jos suhteita saisi muutettua B6:ssa.
Comment
Comment