Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kierrosnopeusanturin oikea asento? (B4 2.8)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kierrosnopeusanturin oikea asento? (B4 2.8)

    Elikkä tuli purettua hieman hätiköiden B4 kasikympin 2,8 Q kierrostunnistinanturi paikoiltaan pois, ylempi niistä.
    Tulee sellaiseen alukannakkeeseen kiinni jossa on pitkät reijät vauhtipyörän pyörimis suunnan suuntasesti.
    Askarruttaa nyt että mihin asentoon tuo tulisi laittaa ja mistä sen asennon voi päätellä?
    Jos joku on taiteillut tämän asian kanssa ennen tai omistaa vaikka kirjan jossa aiheesta olisi asiaa niin neuvot on tervetulleita.
    Viimeksi muokannut okkim; 19.9.2008, 21:18. Perustelu: Otsikkoa tarkennettu

  • #2
    Eipä tuosta näyttänyt tulevan harmia. Eli tunnistin laitettu siihen missä hyvältä tuntu ja toimii juuri niinkuin pitääkin.

    Comment


    • #3
      Mistä päin löylyhuonetta tuo anturi löytyy?
      Omassani tuo on rikki ja pitää varmaan vaihtaa.
      Auto ei eilen lähtenyt käyntiin puolilämpimällä koneella.
      Aamulla kylmänä taas lähti...
      Anturi taitaa olla: 078 905 381 A

      Comment


      • #4
        Veikkaisin enemmin hall-anturia syylliseksi.

        Comment


        • #5
          VAG-COM kertoi seuraavaa:

          1 Fault Found:
          00513 - Engine Speed Sensor (G28)
          04-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent
          Readiness: N/A

          Comment


          • #6
            Mitenkäs kävi tuon VAG-COM:in antaman vikakoodin seurauksena? Menikö anturi vaihtoon? Itselläni antoi coupe kans tänään kyseiset koodit, kun lopetti käynnistymisen kokonaan.

            Comment


            • #7
              Tuon anturin vaihdoin.
              Myös tuon Hall-anturin pistin vaihtoon vaikka vikaa ei vielä antanutkaan.
              Sitten petti PA-pumppu pari kuukautta tuosta.
              Tiedä sitten mikä oli alkuperäinen vika...
              Näiden vaihdon jälkeen on taas menty.

              Comment


              • #8
                Kyseinen anturi tuli vaihdettua (oli edellinen omistaja asennellut omia pommeja anturin johtoon, mut vika olikin tuossa pa-pumpussa eli sekin meni uusiksi. Nyt soi kone ja taitaa kierroslukumittarikin skaalata järkevämmin.

                Comment

                Working...
                X