Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Conlog ajonestolaite takkuaa, purkaminen?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Olipa vanha viesti ketju mikä sattumoisin löytyi ensihätään.
    Olen tehnyt 2.8 30v swapin cabrioon ja älysin poistatuttaa ack:n ohjaimelta ajoneston.
    Kaiken tuhertelun ja "ei käynnisty" harjoitusten jälkeen projekti jäi vähäksi aikaan seisomaan kun en viime kesäksi ajokkia saanut liikenteeseen.
    Nyt kuitenkin olisi tarkoitus saada ensi savut putkesta ennen ensi kesää.
    Tässä ketjussa on paljon asiaa ja näillä mennään kohti aurinkoisia päiviä, katto auki meiningillä.
    Sain muuten idean moottorin vaihtoon luettuani aiheesta näiltä sivustoilta.
    Näin ensi kertalaisena olen mielestäni onnistunut kohtuudella, kunhan cabrio lähtisi vielä käyntiin.

    Comment


      #62
      Siis sulla Cabriossa Conlog? laitetaan tänne kuvat siitä, jos joku tarvitsee.
      Attached Files

      Comment


        #63
        Vuonna joku vuosi sitten conlogattu 80 Avant ei yhtäkkiä käynnistynyt. Mulla riitti virtalukon pohjan vaihto.

        Comment


        • #64
          Kiitos kuvista.
          Joo... kyllä siellä joku immo on. Näitä 204 releitä löytyy useampiakin. Mielenkiintoisin rattiputken vasemmalla puolen.
          Ongelmana minulla kuitenkin on naputtava polttoaine rele.
          Sen toimintaan varmaankin vaikuttaa useampia tekijöitä.
          Uuden moottorin kytkettyäni löytyi 3 vikakoodia joista yksi, ajonesto jo poistettu.
          Malfunktio lamppu palaa varmaankin puuttuvan jäähdytin nesteen takia. Sekin voi varmaan estää käynnistymisen.

          Muuten kiva auto ajaa ja hankittuani takaa tulevaa ajoviimaa estävän suojan olisi kiva päästä kaupungille jo varhain keväällä härnäämään junnuja ;=)

          Comment

          Working...
          X