Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Verhoilijoita, hintoja ja kokemuksia?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Verhoilijoita, hintoja ja kokemuksia?

Tarkotus on tulevaisuudessa rahan ja ajan salliessa verhoiluttaa ainakin penkit, ehkä enemmänkin, tuosta omasta audista. Tähän voisi keräillä yhteystietoja, hintoja, työn laatua, ja mahdollisesti kuvia tehdystä työstä.. (Itse etsin mielellään Pks-Tampere akselilta..)

Verhoiluyritysten/henkilöiden sivuilla ei pahemmin noita hintoja ole, muuta kuin ehkä enintään suuntaa antavia, joten toteutuneet hinnat ois kiva tietää, jos ja kun täällä ihmiset on jotain verhoiluttanut!

Niemisen Jukka vois kertoo (jos haluaa) minkä hintanen oli camolion verhous eugenilla.. :) Ei varmaan kovin halpaa lystiä. Tosin en itse ajatellut kyllä ihan joka pintaa verhoiluttaa. Ei tarvii olla niin viimesen päälle, ja itse pystyy esim pilareita yms. pientä verhoilemaan.

Itse hommasin siis alunperin tuohon audiini tammer-suojasta mallikohtaiset nahka/mokka penkinpäälliset. Itse toimitin tuon mokkakankaan heille, ja loppuhinnaksi jäi vähän yli 200e/sarja. Ei mielestäni kovin paha hinta. Mutta nyt siis kunnon verhous olisi hakusessa.

eikö kenelläkään ole ollut tarvis käyttää verhoilijoiden palveluita? Luulis että edes joku..

Comment

Ticabo SK-auto soundin yhteydessä tekee ensiluokkaista jälkeä ihan kohtuu hinnoilla.

Comment

Itse verhoilin ovipahvit itse.
        http://kuvablogi.com/nayta/1020576/
        Miellyttää ainakin omaa silmää.
        Hintaa tuli 25e kangas + liimat 15e

Penkkeihin en ole vielä uskaltanut kajota mutta tarkoitus olisi. Pitäisi löytää sopivaa materiaalia mikä kestää hyvin kulutusta.

Comment

Tällä viikolla ei kannata Ticabolle soitella, neiti Lumme on lomamatkalla jossain päin Thailandiaa, mutta ensi viikolla taas paikalla.

Comment

Upitaanpas tätä aihetta pikkasen.

Löytyykös PK-seudulta kenenkään koestamaa, sopuhintaista, (auto)verhoilijaa/verhoomoa?

Pitäsi tuo repsottava kattoverhoilu saada fiksattua, ja haluaisin mahdollisimman siistiä jälkeä, kun ei itse viitsi ruveta liimailemaan.

Comment

Pontiaciin teetin ticabossa verhoilun. sis. ovipahvit ja penkit. 2k€ maksoin ja jälki on todella hienoa. tuo summa tosin on vain välimaksu, kun tiiti tekee vielä uuden rättikaton tuohon ja samalla asentaa uuden lattiamaton.. Sovittiin että alle 3200€ pysyy budjetti. Erittäin kohtuu hintainen siis.

Comment

Working...
              X