Pälkähti päähäni että 80 B4 kierroslukumittari tuskin toimii sellaisenaan kun moottoriksi vaihdetaan cop-sytytyksellä varustettu 1.8T kone. Jotain tietoja löytyi puolien ohjausjohtoihin tulevasta diodiviritelmästä jolla signaalin saisi sopivaksi mutta sitten taas toisaalla se tyrmättiin. Olisiko tiedossa jotain budjettiratkaisua tähän?
EDIT: Vastaan itselleni, että kun ECU:lta kuitenkin tulee rpm signal -piuha niin tekoäly ehdotti sen korjaamista 0-12V pulssimuotoon liitteen kaltaisella kytkennällä. Ei kai tuolla mitään rikokaan jos kokeilee?
EDIT: Vastaan itselleni, että kun ECU:lta kuitenkin tulee rpm signal -piuha niin tekoäly ehdotti sen korjaamista 0-12V pulssimuotoon liitteen kaltaisella kytkennällä. Ei kai tuolla mitään rikokaan jos kokeilee?

Comment