Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A7/A6 4G Keyless Entry vakiona??

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A7/A6 4G Keyless Entry vakiona??

    Olin juuri alkamassa asentelemaan avaimetonta sisään menoa, mutta huomasin että kahvoissa on sekä etu- että takaovissa anturit ja niistä menee piuhat suoraan lukolta lähtevään johtosarjaan. Antennipaikat on takaovien rungossa, niissä muovisissa peitelevyissä, josta vaijeri tulee läpi sisäkahvalle.

    Kysyn ennen kuin alan enemmän tonkimaan. Onko näissä vakiona Keyless Entry joka täytyy vaan Audilla koodata? VCDS ei anna mun ruksittaa moduulista 5 advanced key ominaisuutta päälle. Error 22: Code rejected.

    Antennia en kuitenkaan ovissa näe. Ainoa antenni on keskellä radiokonsolia, johon avainta välillä pitää tyrkyttää.

    Miksi näissä olisi kahvoissa anturit, jos ei ole entryä? Ei niillä tekisi silloin mitään. Pitää alkaa kaivelemaan Elsaa antennien sijaintia ja kytkentäkuvia.

    #2
    Ensimmäisenä tulee mieleen, että onko autossasi alunperin ollut keyless entry, onko sitä tarkistettu? Jotenkin vähän epäilen, että olisi kaikki rauta valmiina tuollaiselle varusteelle.

    Edit. Nyt kun tarkemmin asiaa funtsin, niin ettei ne kahvojen tunnistimet ois seiskassa ilman kessyä sitä varten, että auto osaa laskea kehyksetöntä sivulasia ovea avatessa?
    Viimeksi muokannut Harjula; 14.2.2020, 20:13. Perustelu: Tarkennusta

    Comment


    • #3
      Noniin. Typeryys mitali ansaittu saa onnitella.

      Ikkunakatkaisin on erikseen siinä alla. Nämä piuhat menevät kahvojen valoille. No puuttuihan kahvan vastakappaleesta kessyn vaatima magneettikin.

      Laitoin kahvaan tunnistimen paikoilleen ja jätin paffin irti. Piuhottelen huomenna lisää.

      Comment


      • #4
        Tuo ominaisuus on kiinnostanu aikoinaan jopa niin paljon että tilasin kiinan pojilta vaadittavan johtosarjan ja vaihdoin kahvat joissa tunnistimet. Homma kuitenkin jäi tekemättä ajanpuutteen jne selitysten takia. Valot kahvoihin sain rakenneltua.
        Tarvittiinkos johtojen ja kahvojen lisäksi jotakin muuta?

        Comment


        • #5
          Kahvoja ei olisi tarvinnut ostaa, kaikissa kahvoissa (samanlaiset A1, A3 8V, A4/A5 B8, A6/A7 C7 jne.) paikka tunnistimelle. Vedetään tulppa pois ja anturi tilalle. Lisäksi tarvit magneetit "lukkosylinterien" kuoriin. Sitten vielä antennit takaoviin ja takaluukkuun jos haluat konttiin päästä tai jossain kohtaa tehdä jalan heilautuksella aukeavan luukun, niinkuin itse aion. Teen johtosarjan myös itse. Kolmesta paikkaa VCDS:llä käyttöön Advanced Key. Yhden täpän laitto saattaa vaatia valmistajayhteyttä.Ehkä.

          Comment

          Working...
          X