Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 4F ABS-yksikkö

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 4F ABS-yksikkö

    Mitenkäs nuo varaosa numerot näissä?
    Tarve vaihtaa tuo abs järki.
    Varaosanumeron viimeinen merkki on "L" ja vaihto laitteessa "T".
    Voikohan sen silti laittaa paikoilleen menestyksekkäästi?

    #2
    Pääsääntöisesti pitäs olla sama numero, ellei tehtaan varaosaluettelossa sanota, että on korvaava.

    Mä voin kyllä sen alkuperäsen korjata, niin ei tartte numeroita miettiä. Seillä on vissiin vikakoodi paineanturista tai magneettiventtiilistä?
    Käytetyssä korjaamattomassa tulee mukana sama tyyppivika kuin siinä sun hajonneessa.

    Comment


      #3
      Miten todettu että on ABS-yksikössä vikaa? Sinulla oli viime vuonna se ESP-ongelma: https://www.audiclub.fi/audifinns/fo...a-vika-löytyi

      Comment


      • #4
        No niinhän se oli. Akun varaus kun pääsee matalaksi, niin tuo kelvoton alkaa sekoilemaan. Olin aivan unohtanut tuon insinööri resetin silloin ja sehän auttoi heti. Nyt ei poppa konstit auta.

        Nyt tuohon loppu tulokseen on tultu siksi, että vikakoodi viittaa juurikin mankkuventtiiliin ja ongelma suht yleinen mitä sitä nyt tutkailin.

        Pitänee nyt irroittaa se äly tuolta ja tutkailla jos siitä sais jotain selkoa. Käyttää se sitte tutkittavana jos tarvis.

        Comment


          #5
          Alkuperäinen kirjoittaja mafra Näytä viesti
          Pitänee nyt irroittaa se äly tuolta ja tutkailla jos siitä sais jotain selkoa.
          Ilman mikrospooppia et sitä vikaa löydä, luultavasti teet vaan lisää tuhoa, jos sitä purkkia availet.

          Comment


          • #6
            Huolimatta suuresta kiinnostuksesta kaikenlaiseen tekniikkaan ja sen "avaamiseen", on tuhoa tullut harvinaisen vähän. Kyllä sen siis joutuu nytkin ensin itse avaamaan.
            Jos joku sanoo, ettei jotain voi itse tehdä, niin se aiheuttaa minussa heti "eipä viissiin" reaktion ?

            Comment


              #7
              Vaikea sanoa näin foorumin välityksellä, että mikä on kenenkin taitotaso, Mutta ihan kokemuksen perusteella varoitan, että mulla hyllyt notkuu noita korjauskelvottomia "mä vaan vähä vilkasen" tai "kaveri on hyvä kolvaamaan" ABS-ohjainyksiköitä hyllyssä, kun porukka ensin kokeilee ja sit lähettää korjattavaks.

              Vikaa ei nää silmällä.

              Comment

              Working...
              X