Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

merkkivalo pala ja hälytä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    merkkivalo pala ja hälytä

    Hei

    semmoinen kysymys:
    siinä missä yleensä näky( radio asemat/bensa loppu) pala nyt lampun kuva ja ruksi päällä. Mitä tämä tarkoita ja hälytä äänen välillä..

  • #2
    Järjestelmä lienee havainnut palaneen polttimon joko auton etu- tai takavaloissa. Tarkasta / tarkastuta valojen toiminta.

    Comment


      #3
      lisää kysymyksiä

      onko A4-ssa peilin lämmitin jonkunlaiset viivat niissä on , mutta ...sorry ohjeet kaikki saksaksi .

      Comment


      • #4
        Ainakin vanhemmissa malleissa automaatti-ilmastoinnin (sellainen, mistä saa sisälämpötilan valittua näppäimillä ja valittu lämpötila näkyy ruudussa) kera tulee ulkopeilien lämmitys, joka toimii silloin, kun takalasin lämmitys/huurteenpoisto on päällä.

        Comment


          #5
          voi Antti pilasit päiväni ;))
          Mun autossa ei automaatti-ilmastointia.Mutta takalasi lämmitin kyllä ...Kiitos avusta ;)))

          Comment


            #6
            Kyllä mulla peilit lämpiää vaikka ei olekaan (tehoa turhaan syövää...) ilmastointia.

            Comment


            • #7
              Kehitys kehittyy;-) Moinen varuste pitäisi olla vakiona kaikissa. Mulla oli edellisessä kaks'satkussa ja ruletti. Siinä ikäpolvessa oli yleensä autokliman kanssa paketissa.

              Ilo olla väärässä;-)

              Comment


                #8
                Tero ,mistä panet päälle lämmityksen ?

                Comment


                  #9
                  Anne: Lämpiää yhtä matkaa takalasin kanssa.

                  Comment


                  • #10
                    Oman auton ohjekirjasta mielestäni tavasin että peilin lämmittimet menevät automaattisesti päälle mikäli lämpötila on riittävän alhainen.

                    Comment

                    Working...
                    X