Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

VAG-COM softa ja usb -johto

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• VAG-COM softa ja usb -johto

Olen seurannut foorumissa keskustelua kuinka kannettavalla tietsikalla jossa on VAG-COM ohjelma ja usb välijohto,voi lukea vika koodit +säätää tarvittaessa .Itselläni on A6 vm:95 ajotietokoneella ja automaatti ilmastoinnilla.merkkiliikeessä tuntuvat veloittavan aika hulppeesti vikakoodin luvusta Eli voiko tehdä k.o johdon itse ja mistä softa? tietotekniikka on vähän vieras, mutta mekaniikka kyllä sujuu. eli helpoin vaihtoehto mutta ei kallein! Audi vanhenee ja vikojakin tulee varmasti vielä ,löytyisikö keneltäkään infoo asiasta kui menetellä ?merkkiliike on ryöstänyt minut jo niin monta kertaa että audin anatomia alkaa kiinnostaa.

En ole aikaisemmin viitsinyt pahemmin narista searchin käytöstä, mutta käsittämättömän paljon täällä tulee kysymyksiä yleisistä asioista. VAG-COMistakin on puhuttu harva se päivä. Searchilla eka löytö:

http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewto...vagcom+kaapeli

Comment

VAG-com

Joo kyllä käytin search:ä mutta kuten sanoin tietotekniikka hieman vieras ala mutta kiitos kuitenkin täytyy yrittää etsii k.o firmaa mistä rak. sarjaa saa ,eivät kutenkaan taida kasata valmiiks?

Comment

Partco:lta saa erittäin edullista tee-se-itse-sarjaa, jossa tökitään vain noin kymmenen komponenttia valmiin piirilevyn reikiin ja juotetaan paikoilleen. Jaripetteriltä saa mainioita valmiiksi koottuja adaptereita, jotka ovat lisäksi Partcon sarjaa viisaampia.

Lisäkysymykset niihin valmiisiin ketjuihin, joista yksi on lisäksi jatkuvasti Yleisellä osastolla esillä aktiivisuuden vuoksi. Ei näin!

Comment

Working...
        X