Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nahkapenkkien hoito

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Allekirjoitan nuo Auto Glymin huonot puolet. Eikä sitä lähes täyttä pulloa viitsi poiskaan heittää. :D

    Comment


    • Britemax Leathermaxia olen itse asiakkaiden autoihin käyttänyt ja sitä ostaneet asiakkaatkin ovat tyytyväisiä olleet. Puhdistaa erittäin hyvin ja jättää oem-tyylisen mattapinnan. Angelwaxin ja koch-chemien tuotteitakin ollut käytössä aiemmin, ei oo niissäkään moittimista. :)

      Comment


        Kompataas tähän omia kokemuksia.

        Autoglymin balmin heitin roskiin. Kiiltää liikaa ja on pari vuorokautta tahmea vaikka miten kuivailee ja hieroo. Eikä kestä suojaavana pintana kuin viikkoja.

        Gliptonea käyttänyt useita vuosia. Ja hyviä tuloksia saatu joka kerta tuotteilla Liquid Leather Cleaner ja Liquid Leather Conditioner

        Nyt keväällä nuo loppui ja ajattelin kokeilla Leather Master:n kamaa ja tämä Leather Protection Cream on kyllä pätevää. Kuivuu nopeasti, poistaa kevyesti likaakin ja jättää just OEM tyylisen mattapinnan.

        Putsaukseen käytän edelleen suurimmaksi osaksi kissa saippuaa. Sumu pulloon tehnyt valmista seosta pika siivousta varten. Muuten ämpäriin vaan lämmintä vettä ja vuolee saippuaa sekaan ja sienen siellä huljuttaa ja pesemään.
        Viimeksi muokannut Carbin; 1.7.2019, 11:08.

        Comment


          Alkoi epäilyttämään Liberon koska ne on nykyään (ilmeisesti??) kaikki väriaineellisia eli mulle mustiin penkkeihin kävisi musta mutta.... Penkit on reikänahkaa ja vain pintavärjättyä, joten itselle tuli mieleen skenaario jossa mustaksi värjätyn nahkapinnan alla, reijässä näkyvä värjäämätön nahka saa Liberonista mustaa väriä. Menee helposti kovin hassun näköiseksi penkit?

          Koch Chemietä löytyy paikallisesti sekä erilaisia Mequiars. Taidan kokeilla tuota Leather Masterin Protection Creamia.

          Comment


          • Itse en kyllä allekirjoita tuota että tuo haukuttu autoglymi jättää läikkiä ja jää kiiltämään. Ainakin omien penkkien käsittelyssä olen ollut tyytyväinen siihen. Ainut valitus on se, että hetken aikaa se on hieman liukas, mutta se häviää.

            Comment


              Auton istuimet olen pessyt marseillesaippualla ja kun istuimet on kuivat, niin satularasvaa kevyesti pintaan. Nahka jää mattamaiseksi ja ei ole liukas.

              Comment


              • Onko nahanhoidossa tapahtunut mitään mullistavaa parissa vuodessa? Ajattelin hakea kissasaippuaa, jolla pesu ja perään joko Collinite tai Meguiars.

                Comment

                Working...
                X