Nyt kun tuo uushankinta on viikon verran ollut käytössä ja matot on saatu kuivatuiksi "vesivahingon"jäljitä, on ollut aikaa vilkuilla sitää muutenkin.
Huomasinpa, että öljynpaineen varoitusvalossa ei ole eloa, kun virrat kääntää päälle. Käsittääkseni sen pitäisi tuossa vaiheessa syttyä.
Mahdollisia syitä tuohon lienevät: a) lamppu palanut (ei tekisi heti mieli lähteä irroittamaan mittaristoa) b) "öljykello" sökö c) johdin irronnut tai poikki.
Missäköhän tuossa AEB (muistaakseni) motissa tuo varoitusvalon anturi sijaitsee? Tai vaihtoehtoisesti, minkävärinen/-set johdin/-met sinne menevät?
Ajattelin huomenna perehtyä asiaan, jos saisin lajitovereilta hiukan vinkkiä, mistä päin ongelmaa pitäisi lähestyä.
Huomasinpa, että öljynpaineen varoitusvalossa ei ole eloa, kun virrat kääntää päälle. Käsittääkseni sen pitäisi tuossa vaiheessa syttyä.
Mahdollisia syitä tuohon lienevät: a) lamppu palanut (ei tekisi heti mieli lähteä irroittamaan mittaristoa) b) "öljykello" sökö c) johdin irronnut tai poikki.
Missäköhän tuossa AEB (muistaakseni) motissa tuo varoitusvalon anturi sijaitsee? Tai vaihtoehtoisesti, minkävärinen/-set johdin/-met sinne menevät?
Ajattelin huomenna perehtyä asiaan, jos saisin lajitovereilta hiukan vinkkiä, mistä päin ongelmaa pitäisi lähestyä.
Comment