Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kuskin puolen peili kummastuttaa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Kuskin puolen peili kummastuttaa

Niin siispä kuskin puoleinen peili kummastuttaa, peiliä joutuu aina säätämään kun auto on ollut lukittuna. Menee yläasentoon aina kun keskuslukon avaa, onko mahdollista että on joku muisti juttu? Kuskin penkin muistitoiminnot on kanssa hakusessa, ei saa muistiin asetuksia, onneksi penkki ei kuitenkaan siirry kun ovet avaa, heh heh!

Joissain autoissa on kuskin penkin muistissa myös ulkopeili(e?)n peruutusasento. Peruuttaessa peili kääntyy alaspäin näyttämään jalkakäytävän reunaan.

Ehkä muistissa oleva peruutusasento onkin normaalikohdassa ja kääntää siitä "normaaliin", joka siis liian ylhäällä?

Comment

Peilin peruutusasento on oikeassa peilissä, ei kuskin puolella. Tuo peilin kääntyminen lukituksen myötä kuulostaisi johtosarjavialta. Helpottaisi analysointia kun profiilissasi olisi auton mallivuosi.

Comment

kuskin puolen peili kummastuttaa

No nyt on profiiliin lisätty Audin vuosimalli -96. Johtosaja vika?, pienen pientä johto sotkuako tutkimaan?

Comment

Johtosarjasta kyllä. Oven saranapuolen haitarikumin sisältä lähtisin murtumia ja katkoja etsimään. Keskuslukko ei sotke muuten koska on paineilmatoiminen. Eikä vika liene oven sisälläkään koska peilin ohjauskytkin on kojelaudassa. Samassa keitossa mahdollisesti selviää penkin muistittomuuskin?
          Niin, kuuluu ikäluokkaan että johtosarja on vammautunut saranalinjasta.

Comment

kuskin puolen peili kummastuttaa

Selevä homma täytyypä ruveta tutkiskelemaan.

Comment

Enpä tiedä C4 A6:sesta yhtään mitään, mutta oman C5:sen penkkien muistitoiminto säätää myös peilit, ei vain penkkejä.

Selvennnän vähän: Eli siis emäntä on käynyt kaupassa ja penkki on niin jotta polvet ottaa rattiin ja peilit sojottaa minne sattuu. Kun olen itse seuraavan kerran lähdössä autolla liikenteeseen, avaan keskuslukon omalla kaukosäätimellä, ok, mitään ei tapahdu. Avaan kuskin oven -> peilit ja penkit alkaa surraamaan mun asentoon.

En siis sinun automallista tiedä onko sama, mutta kokeileppa ensin säätää peilit ja sitten tallettaa säädöt muistiin, samalle muistipaikalle tietysti missä on sun penkin säädöt. On mahdollista että säästyt johtosarjajumpalta.

Nimim. Itse ihmettelin viikkosotalla alkuun, jotta mikä pahiainen näitä pirun peilejä vaivaa!!!

EDIT: Niin siis lisäksi olettaen että penkkien muistitoiminto toimii ja saat yleensäkään tallennettua asentoja. Itsellä tallentuu asennot M napin ja muistipaikka-napin (1, 2 tai 3) yhtäaikaisella n.3 sekunnin painolla ko. paikalle. HUOM OHJE C5:een, lieneekö sama C4:ssa, en tiedä.

Comment

Working...
              X