Kyseisellä autolla (A6 2,5tdiq -00 avant) ja laatikolla ajettu 477tkm.
Viimeisen 20tkm aikana ilmennyt ajossa ravistusta kuormittaessa sekä hankaus ääntä n.50kmh vauhdissa, vika on pikkuhiljaa voimistunut ja vahva epäillys on että turbiini olisi jo niin huonossa kunnossa että ravistaa ja kiehnää jo kopan reunoihin.
Laatikko muuten toimii ihan ok, mitä nyt joskus jytkii ja ei varmasti ole noille kilsoille enää uuden veroinen.
Kysymys kuuluu, onko kukaan vaihtanut pelkkää turbiinia, onnistuuko ?
Entä jos vaihtaa koko laatikon, onnistuuko ns. Kotinosturilla ? Tartteeko vag-comia kummempaa jotta vaihdetun laatikon saisi käyttöön ? Ja onnistuuko turbiinin tai laatikon vaihto ilman koneen pois ottoa ?
Viimeisen 20tkm aikana ilmennyt ajossa ravistusta kuormittaessa sekä hankaus ääntä n.50kmh vauhdissa, vika on pikkuhiljaa voimistunut ja vahva epäillys on että turbiini olisi jo niin huonossa kunnossa että ravistaa ja kiehnää jo kopan reunoihin.
Laatikko muuten toimii ihan ok, mitä nyt joskus jytkii ja ei varmasti ole noille kilsoille enää uuden veroinen.
Kysymys kuuluu, onko kukaan vaihtanut pelkkää turbiinia, onnistuuko ?
Entä jos vaihtaa koko laatikon, onnistuuko ns. Kotinosturilla ? Tartteeko vag-comia kummempaa jotta vaihdetun laatikon saisi käyttöön ? Ja onnistuuko turbiinin tai laatikon vaihto ilman koneen pois ottoa ?
Comment