Tasaisessa ajossa keskellä maantietä tapahtuu nopea kierrosten nousu tasakaasulla. 2500-3000 mittarin mukaan. Samalla auto ikäänkuin sammuu sekunnin murto-osaksi. Oma teoria on ongelma polttoaineen saannissa, sytytys kun ei ilmeisesti ole AAN-koneen yleinen ongelma.
Aiemmin n. 2 viikkoa sitten auto myös kieltäytyi käynnistymästä (Kauhea nakutus vaan kuului ratin alta releestä, (b-pumpun rele) startatessa) , mutta 2 tunnin valohoidon jälkeen ei ollut moksiskaan ja avaimella käyntiin. Vika ei ole toistunut.
Ajettaessa alamäkeen ja ahtojen pudotessa nollaan, tuntuu veto välillä menevän päälle, välillä rullaavan. Ehkä läppäanturi vaan tarkka?
Ja oikeastaan sähköpuolelle kuuluva hauskuus:
Kattoluukku aukoo ja sulkee itseään oudosti ajossa (harvoin, yleensä kostealla). Siis, avaa 3-5 ajaksi, sitten sulkee. Ei koko luukku, vaan nostaa takaosan ylös. Olisiko joku ihan aito Audi-toiminto, esim. tuuletus tai jäähdytys tms... :-)
Kertokaa ihmeessä jos muilla samoja oireita, pääsee sitten varaosia ostamaan.....
Aiemmin n. 2 viikkoa sitten auto myös kieltäytyi käynnistymästä (Kauhea nakutus vaan kuului ratin alta releestä, (b-pumpun rele) startatessa) , mutta 2 tunnin valohoidon jälkeen ei ollut moksiskaan ja avaimella käyntiin. Vika ei ole toistunut.
Ajettaessa alamäkeen ja ahtojen pudotessa nollaan, tuntuu veto välillä menevän päälle, välillä rullaavan. Ehkä läppäanturi vaan tarkka?
Ja oikeastaan sähköpuolelle kuuluva hauskuus:
Kattoluukku aukoo ja sulkee itseään oudosti ajossa (harvoin, yleensä kostealla). Siis, avaa 3-5 ajaksi, sitten sulkee. Ei koko luukku, vaan nostaa takaosan ylös. Olisiko joku ihan aito Audi-toiminto, esim. tuuletus tai jäähdytys tms... :-)
Kertokaa ihmeessä jos muilla samoja oireita, pääsee sitten varaosia ostamaan.....
Comment