Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 80 - nykii matalilla kierroksilla

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Audi 80 - nykii matalilla kierroksilla

    Alla Audi 80 -89. Talvella vaihdettiin virranjakajan kansi ja kaasarin jalan laippa ja auto kulki kuin enkeli. Nyt auto on alkanut nykiä varsinkin kylmänä silloin kun matalilla kierroksilla painaa kaasua reilummin. Yleensa tulee pari tosi voimakasta nykaisyä ja sen jälkeen auto taas kiihtyy kuten normaalisti. Missähän vika?

  • #2
    Onko tulpanjohdot missä kunnossa?

    Comment


      #3
      Tulpanjohdot OK. Vika ilmeisesti alipainesäätimessä ?

      Comment


        #4
        Alipainesäädin oli OK...nyt kaikki hyvät neuvot tarpeen....

        Comment


          #5
          Tarkenna nyt sitten hieman, millä koneella laite on varustettuna? Oletan, että se on joku 1,8 s?
          Voisi omat kokemukset osua paremmin yhteen.

          Ottaako joku sähköpiuha oikosta rungosta? Kuori hankautunut puhki ja välistä ottaa maihin.
          Bensapuoli? Roskaa kaasarissa/putkistossa?

          Comment


            #6
            Kone on 1.8 - tarkempia koodeja en tiedä. Päällisin puolin johdot kunnossa - voikohna niitä mitata kotikonstein? Vika ilmenee vain silloin kun painaa kaasua reilummin matalilla kierroksilla viittais todellakin sähkövikaan - sysytyksen ennakko tms.

            Comment


              #7
              Tsekkaa kiihdytyspumppu.
              Koneessa ilmeisesti JapsiKeihin nyrkinmentävillä kurkuilla :)?

              Comment


                #8
                Ilmeinen vika löytyi nykymiseen - ilmanputsarin letku joka menee pakosarjaan (kylmäkäynnistys) oli tohjona ja melkein tukossa.

                Comment


                  #9
                  Löytyykö ohjeita kiihdytyspumpun toiminnan tarkastamiseen???

                  Comment


                    #10
                    Ei valitettavasti. Muilta apua?

                    Comment


                      #11
                      Itsellä auto nyki välillä ja oli voimattoman oloinen, imusarjasta lähtevässä alipaineletkussa oli sormen mentävä reikä. sai väärästä välistä ilmaa.. kannattaa tsekata. (kone pm)

                      Comment


                      • #12
                        Kiihdytyspumpun testaus: ilmanputsari irti ja sitten katsotaan kaasarin kurkkuun samalla kun kaasua liikutellaan hyvin vähän. Pumpun pitäisi melko pienelläkin liikkeellä ruiskaista kurkkuun terävän pistemäisen suihkun.

                        Comment


                          #13
                          Kiihdytyspumpun suihkun siis pitää olla vain lyhyt suihkaus heti kierrosten noston alussa? ei kuitenkaan jatkuva?

                          Comment


                          • #14
                            Juuri noin. Ei saa koko ajan lorotella bensaa kiihdytyspumpusta.

                            Comment

                            Working...
                            X