Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 moottorin lämmöissä jotain outoa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 moottorin lämmöissä jotain outoa

Eli nyt ilmeni moottorin lämmöissä jotain outoa. Eivät nimittäin nouse kovinkaan nopeasti eikä tavoita kuin ~75 astetta (auton mittari) auton seistessä paikallaan. Maantiellä jokunen kilometri ~100km/h ja nousee normaaliin ~90 astetta (auton lämpömittarin lukema). Alle 80km/h ja meinaa alkaa laskea. Ohjaamoon kuitenkin riittää lämpöä.

Termostaatti.

Comment

Mulla tekee samaa. Pienentää vähän tuulettimen voimakkuutta niin pysyy lämmöt ylhäällä paikallaankin. Itsellä pari kuukautta vanha termostaatti.

Comment

Termostaatti uusittu noin vuosi sitten. Eivätpä ole pitkäikäisiä. Merkkiä en muista, mutta Motonetilta se on hankittu.

Comment

Alkuperäinen termostaatti n. 2v vanha ja täysin paskana. Jotta en sitä orkkistakaan menis suosittelemaan. Jos sitä huomenna uus (tarvike osa tällä kertaa).

Comment

Olikos se taas niin että WAHLER on ainoa hyvä termostaatti (1.8T:hen)? Näin minä olen ymmärtänyt...

Comment

Wahler on OEM. Itekään en enää sen nimeen kyllä vanno. Ihan kuin Antti toteaa että aika paljon luvattoman nopeasti vikaantuneita wahlereita on tullut vastaan.
              Paha sanoa sitten mikä olisi oikeasti hyvä.

Comment

Working...
              X