Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1.8t puolat Audi AAN 20vt:oon

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Tuossa puolien kytkentä kaaviossa on veetty kaikki plussat yhestä tulipellin plussasta. Vanha johtosarja mistä otan mallia on otettu kahdesta tulipellin plussasta ja ne on tinattu yhteen josta yhdellä johdolla veetty jompilla kaikkiin puoliin. Miksi??? Nyt olis johtosarjan teko käynnis niin vinkkejä otetaan pari tiimaa.

    Comment


      Omaan sarjaan ja muutamaan mitä oon tehnyt laitoin kaksi toisesta ja kolme toisesta plussakarvasta. Ei ole esiintynyt sen suhteen ongelmaa.

      Comment


      • eli siis niinkuin alkuperäisessäkin. nuin miekin ton olisin tehnyt. Ei vissiin väliä mikä plussa menee mihinkin puolaan. jotenki tuntuu hullulta miksi kaksi plussaa on jompattu yhteen. luulis tulevan ongelmia?

        Comment


        • Onkohan tuommosia suomessa tehtynä jollakin myynnissä? Voisi tuohon ässään laittaa.

          Comment


          • aika järettömän hintanen palanen.

            Comment


            • nyt on conversio tehty. huomenna ettiin vikkaa. ryttyyttää tyhjäkäynnillä jo. tod. näk. ku hakkee 5kpl uusia puolia nii alkaa vörkkiin. paikallaan siis foorumilta ostetut käytetyt puolat.

              Comment


                Olikos jollakin selkeää osaluetteloa noista tarvittavista liittimistä?

                Boschin

                2x 1928402373
                1x 1928402452

                Ja 5kpl noita puolien liittimiä joita saa millä numerolla?
                Viimeksi muokannut jusni; 31.1.2016, 09:25.

                Comment


                  Puolakonversio tehtynä urssiin, mutta jaksaa jostain syystä temppuilla.

                  Uusina puolina Boschin 0221604115, ja samalla heitin uudet FR5DP:t noiden kaveriksi.

                  Näitä TFSI-puolia ei vissiinkään tarvinnut veistellä, ei ainakaan minun mielestäni ota mihinkään kiinni, ja loksahtavat tulppiin kiinni?

                  Johtosarja tehty finjectorilta tulleita liittimiä hyväksi käyttäen 2,5 neliöisellä johdolla, Maadoitus yhdistyy yhdeksi 6 neliön johdoksi ja on kiinni venttiilikopan pultin alla. Ilman muuta toinenkin maadoitus menee sinne pinniin kiinni minne pitääkin.

                  Käynti epätasaista, alavääntö kateissa, eikä ylhäälläkään ole koko reservi käytössä.

                  Onko tuossa muita mahdollisuuksia kuin puolat tai joku niistä on viallinen? Näkeekö näissä vanhoissa (-92) vekottimissa tuota vikakoodeista missä kusee?

                  Comment


                  • Täällä sama vika, mutta epäilen että mulla ei Maadoitus piisaa. Maadoitukset yhdistetty heti puolan liittimissä yhteen (1,5mm2 johdolla loikkari) ja toisesta lähtee sitten 1,5mm2 johdolla Maadoitus kannen päätyyn. Lisäksi ei lähde ilman apuvirtaa käyntiin jos akkujännite laskee lähelle 12v.

                    Comment


                      No juu, mulla ei ainakaan pitäisi siitä johdosta olla kiinni. Nuo 2.5 neliöiset on yhdistetty juotos liittimillä ja liimasukilla, joten siitäkään ei pitäisi olla kiinni.

                      Comment

                      Working...
                      X