Olen pannut merkille, että varsinkin kylminä aamuina, multitronik -laatikko käyttäytyy hyvin eri tavalla kuin lämpiminä, kesäaamuina.
Normaalistihan esimerkiksi taloyhtiön parkkipaikalla pystyy ajamaan hiljaa noin 1.000 kierrosta minuutissa laatikon ollessa lämmin. Nyt aamuisin kun on viileää, multitronik kaasuttelee 1.500-1.700 kierrosta minuutissa samalla parkkipaikalla. Noin parinsadan metrin ajon jälkeen tilanne normalisoituu.
Onko tämä perusominaisuus tällä laatikolla, että kylmänä pitää vähän kaasutella?
Normaalistihan esimerkiksi taloyhtiön parkkipaikalla pystyy ajamaan hiljaa noin 1.000 kierrosta minuutissa laatikon ollessa lämmin. Nyt aamuisin kun on viileää, multitronik kaasuttelee 1.500-1.700 kierrosta minuutissa samalla parkkipaikalla. Noin parinsadan metrin ajon jälkeen tilanne normalisoituu.
Onko tämä perusominaisuus tällä laatikolla, että kylmänä pitää vähän kaasutella?
Comment