Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AUDI A6 V6 2.8 Quattro -97 polttoainepumppu ongelma

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• AUDI A6 V6 2.8 Quattro -97 polttoainepumppu ongelma

Hei.

Olen lukenut foorumin läpi moneen otteeseen enkä vastaavaa ongelmaa mistään topicista ole löytänyt. Eli taivaaseen lähti vanha polttoainepumppu. Vanha pumppu on VDO merkkinen ja pelkkää pumppua yritän etsiä. Nyt kun olen uutta pumppua yrittänyt ostaa, niin ei ole vielä oikeaa löytynyt. Olen soittanut kaikki varaosaliikkeet läpi mitä mieleeni tulee ja kaikkialla tarjotaan VDO:n pumppua kyllä minkä pitäisi tietokoneidensa mukaan autooni sopia, mutta nämä pumput ovat olleet liian pitkiä. Eli kun laitan pumpun sisään tuohon "kiekkoon", niin uudet pumput tulevat liikaa ulos alapäästä, jolloin kiekko ja pumpu eivät mahdu sen kuoreen, eli ei lukitu paikoilleen. AudiCenteristä uuden pumpun tilaaminen maksaa 440e eikä juuri huvittaisi tuollaisia hintoja maksella. Mikä avuksi? toivottavasti jollain teistä olisi kokemuksia vastaavasta. Kiitos jo etukäteen!

Vanhasta pumpusta löytyy joku varaosanumero..saatko katsottua tai sitten pyydät sitä merkkitiskiltä?
    Tuolta voit verrata numeroa ja laittaa 39e pumpun tilaukseen :

http://alvadi.ee/fi/varaosat/audi/a6...3D0%26fs_4%3D0

Omaan 2.0 koneeseen tilasin tuolta kesällä ja ainakin vielä se on toiminut ok.

Comment

Nuo Alvadin pumput eivät ole samanlaisia mitä omani, joten tuskin sopii tuohon kehikkoon sisään. Saattavat olle jotenkin taas pidempiä tai paksumpia kuin omani. On tämä tuskallisen vaikeaa etsiä sitä oikeaa.

Comment

Itse olen ajanut tällä bensa pumpulla toista vuotta ja autoni on sama ku sulla. Pumppu mahtuu vanhan tilalle ja itse kiinnitin kehikkoon parilla nippusiteellä.
        http://www.futurez.fi/fi/shop/poltto...mallikohtainen

Comment

Siellä Alvadin sivuilla kun selaa tarkemmin niin löytyy originaalinumerotkin pumpuille minkä perusteella voi varmistua oikeasta osasta vaikka kuva onkin monessa sama. Itse tilasin sen perusteella ja oikea tuli vaikka noi ei mitään VDO:ta tai Boschia olekaan.
          edit jaa hetkinen, onko sulla C5 korimallia, silloin laittamani linkki on väärä.

Comment

Working...
          X