Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

b4 80 swappiin sopiva vauhtis?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • b4 80 swappiin sopiva vauhtis?

    Aeb kone tulossa Ja ng:n oman vauhtiksen tilalle pitäisi löytää budjetilla toimivaa ratkaisua. Osaakos joku sanoa, että meneekös siihen sitten nelisylinteristen b3 Ja b4 q:n vauhtipyörät tilalle. Siihen sitten s2 kytkin asetelmineen kaveriksi. Saa tietysti tarjota jos pyörii nurkissa.

    Oliskos tuollainen sopivaa laatua 026 105 269L? Diesel -puolelta kopioitu liuta moottorikoodeja, joissa samaa vauhtipyörää. Näissä moottorikoodeissa tuo sama 026 105 269L -mallinen vauhtipyörä? ABK, AHL, 1Z, AHU, AFF, ADP, ACE, AAE, ADW, JW, AAD, PS, NP, 4B, SH, RN, JV, PP, NE, JN, DZ, SD, RU, PM, RNA, 3A, JK, RA, SB, 1Y, 6A. ABT, ABM, ABB, ADA, AAZ.
    Viimeksi muokannut saheva; 28.8.2013, 14:51. Perustelu: lisätty osanro ja kasa koodeja

  • #2
    Oliskos jollain pistää oman AEB:n perään istutetun vauhtipyörän mittoja? Esim. paksuus, halkaisija. Olis yks ADP 1.6L-koneen vauhtis tiedossa, mutta myyjän mielestä oli pienen näköinen. Olisi vaan kiva vertailla mittoja, kun vagcat:n ETKA kuitenkin antais tuolle oikean osanumeron.

    Comment


    • #3
      Mittoja ei oo tähän hätään heittää mutta tälläset kuvat vaan löytys jos yhtään auttaa hahmottaan.
      https://picasaweb.google.com/nazo.co...55998725359490
      https://picasaweb.google.com/nazo.co...93203259773666

      Tuo 80 vauhtis ja S2 paketti vastaa kriittisiltä mitoiltaan täysin AEB:n omaa pakettia. Eli hammaskehä on samalla kohtaa ja paketin paksuus on sama. Eikä tuo halkaisijakaan paljoa taida erota.

      Comment


      • #4
        Kiitoksia. ADP:n vauhtipyörä vaikutti olevan sama, joten se tulee. Saa nähdä sitten kun käteen saa, että oliko sittenkään sinepäinkään oikea.

        Comment

        Working...
        X