Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S3 kone rikki, uutta tilalle.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Kaikissa ässissä on 6 vaihdetta. Muuta tietoo en saa tähän hätään saa. Ulkomailta ei kerkee tilaan kuntällä viikolla paketti pitää paketti saada. Mieluiten täydellisen ostaisin. Vaihtipyörästä silikoonit tullu ulos. Pystyyköhäm sitä korjaan?

    E: tuo tepon setti näyttää hyvältä. Mitähän nyyttoneita mahtaa kestääkkään. Viestiä sinnepäi laitettu. Ainoo vaa että toimitus ajassa lukee reilu viikko..

    Comment


    • #62
      No ei tuo setti ainakaan ässään käy. Eikä kestäis 450nm 228mm massalaikka muutenkaan.

      Comment


      • #63
        Mikähän mahtais käydä? Pikkase on kiire noiden kanssa..

        Comment


        • #64
          Kuinka paljon valeo kit 4p kestää nyyttoneja? Se sarja siis kiinteällä vauhtiksella.

          E: ja onko tuo tuningstudion national kaksoismassan korvaus sarja kiinteellä vauhtiksella yhtä huono?
          Viimeksi muokannut Äskolme; 3.9.2013, 09:44.

          Comment


          • #65
            Joko tää on nipussa?

            Comment


            • #66
              Eipä oo kokonaa.. hain korjaamolta pois ku ei ne oo saanu mitää aikaa.. kone vaihdettu ja turbo paikoilaa yms.. kasaan ite loppuu. Sähköt ja letkut ja keula takas.

              Pari kysymystä; kun uudessa turbossa ei oo vesi jäähdytystä niin voiko kierron vaa tulpata vai pitääkö vesinkiertää kuitenki sillä turbon vesi meno ja paluu letkujen välissä?

              Eihän alipaineella oo mitää kulku suuntaa? Eli onko väliä mikä letku mihinkin? Mistä letku dumpille? Kaikkien letkujen ei oo pakko mennä mihinkää kuhan on tulpattu?

              Missä on turbon öljy letkujen nipat. Toinen öljypohjassa ja toinen lohkossa?

              Comment


              • #67
                Voi tulpata vesikierron.
                Mitä tarkoittaa alipaineen suunta? Onhan sillä "suunta" sinällään, että imee sieltä, missä on vapaaseen tilaan yhteys. Olettaisin kovin, että on väliä mihin mikäkin letku :)
                Dumpilla tarkoittanet bypassia ja sille letku n-75 venttiililtä. Ainakin tehtaalta kaikilla letkuilla on tarkoitus ollut. Tuolla kuvauksella ei tosin pysty sanomaan mitkä on tarpeellisia ja mitkä ei, mutta mahdollisimman monelle etsisin paikan.
                Yleensä suodattimen jalassa on paikka toiselle turbon öljykierron linjalle ja paluu on tosiaan lohkoon.

                Comment


                • #68
                  Onko kuitenki parempi jos vesi kierto jatkuu vai onko ihan sama? Ja uudessa turbossa tulee oleen dumppi niin sille letku jostsi? Kiitti hyvästä vastustuksesta. :)

                  Comment


                  • #69
                    Turbossa dumppi? Ei tarvitse veden kiertää siinä missä on ollut turbon kierto.

                    Comment


                    • #70
                      Hukkaportti on siinä uudessa turbossa. Samoin oli vanhassasi, eli sama letku.

                      Ei tuon työn saattaminen loppuun tallissa ole mitenkään mahdoton urakka, mutta nyt taitaa hieman olla tekijä hukassa, joten tutki kahdesti ja tee kerran :)

                      Nyt kannattanee ensin rekisteröityä http://www.vagcat.com/ ja tutkailla sieltä noita letkujen sijainteja yms..

                      Tässä esim. linkki ahtimesta ja sen ympäristöstä, näkyy esim. se hukkikselle tuleva letku(joka siis tulee myös n-75 venttiililtä).

                      Comment


                      • #71
                        No ei sitä kaikkee tekemälläkään opi ja tässä yritän ottaa asioista selvää. toi linkki on varmasti hyödyllinen. Kiitän

                        Comment


                        • #72
                          Nonii.. Audi on nyt senverra kasassa että sai kokeiltua käyntiin. Mutta ei. Laittaa virrat päälle niin alkaa vilkuttaan huutomerkki vakio ajotietokone edes eikä anna käynnistää? 3liitintä ei johda mihinkää. Ja ali paineletkuista ei täyttä varmuutta. Mihin menee suuttimen jälkeen johtosarjan päässä olevaliitin?

                          Missä vikaa? Katotaan joku päivä varmaan vagcomilla ja vertaillaan kaverin ttstä osia.

                          Comment


                            #73
                            Huutomerkki ei pitäs estää starttia, se liittyy jarruihin. Eli ei startti edes pyöri kun kääntää avaimesta?
                            Onko startin heräte kiinni?

                            Comment


                            • #74
                              Suuttimien jälkeinen liitin menee imunokanpäässä olevalle hall anturille. Mitkähän muut liittimet siellä on irti?

                              Comment


                              • #75
                                Topias panostaa jatkossa tuohon tekstiin. Tuollaisena on äärimmäisen raskasta luettavaa, eikä asiakaan selviä ilman arvailua.

                                Comment


                                • #76
                                  Pyöriä pitäs, jos vaan startti saa herätteen ja virtaa. Käyntiin ei kyllä lähde, jos hallin piuha on irti.

                                  Mutäs muuta on vielä irti?

                                  Comment


                                  • #77
                                    Perkele ku tää tabletti korjaa itte näitä sanoja vääriksi..

                                    Niin ajotietokoneeseen tulee sellainen merkkivalo missä on huutomerkki ympyrän keskellä ja sivuilla vielä viivat. Samanlainen ku kässärin merkkivalo mutta peen siasta huutomerkki. Ja piippaa kolmesti ja avainta käännettäessä ei tapahdu mitään. Vertaillaan kaverin TT see johdotuksia yms ja katsotaan vagcomilla joku päivä. Niitä liittimiä jotka uupuu on vaikee selittää missä ne on. Kiitoksia avuista. Tsekkaan noi

                                    Comment


                                    • #78
                                      Nonii asiaa!! Se hörähti käyntii. Tuntus iha nätisti käyvän. Ei oo putkistokaan valmis vielä. Paljon on tekemistä mutta käymään ku sai niin on isoin takana! Tosiaa startin releen liitin irti eli enää puuttuu 2liitintä. Toinen imusarjan alla ja sille suuttimien päässä olevalle liittimelle en löydä paikkaa. Oiskoha erilainen imusarja. Onko se kuinka tarpeellinen anturi? Mitä se tekee? N

                                      Comment


                                      • #79
                                        Imusarjan alla on 4 liitintä. Musta 2 napainen liitin menee solenoidi venttiilille joka on kiinni imusarjassa olevassa levyssä ja tämä solenoidi ohjaa kannen päässä olevaa metallista mötikkää (lisäilmakanava). Alta löytyy myös kampuran anturin liitin ja 2 nakuanturin liitintä, ruskae ja harmaa. kaikki 3 tulevat kiinni öljynsuodatinjalan päällä olevaan telineeseen.
                                        Se suuttimien jatkona oleva liitin menee siihen imunokan päässä olevaan mötikkään, liitin tulee alaviistosta kiinni. Ilman sitä lähtee käyntiin mutta käy hukkakipinä moodissa ja täten pudottaa tehoja.

                                        Jos nyt vielä jää epäselväksi niin ota kuva liittimistä ja laita tänne niin saat kuvalliset paikat mihin ne kuuluu.

                                        Comment


                                        • #80
                                          Nyt ollaan menossa takasi kurkkusalaatteihin .. Palaillaan 2viikon päästä. Kiitän avuista. Aika hyvin naan varmaan siitä kaverin ttstä liittimien paikat.

                                          Comment


                                          • #81
                                            Pitäs löytää joku paikka kuka ohjelmois tuon auton. Jos joku tietää jonkun paikan niin saa ehdottaa!

                                            Comment


                                            • #82
                                              Nonnii!!

                                              Aikaa on jo pitkää kun tänne oon postannu, mutta audi on nyt tikissä ja siihen ajetaan ohjelmaa Motestilla. Hemmetin hyvää palvelua, suosittelen! Kaikki pikku viatkin saatu korjattua ja seuraavaks katotaan kestääkö se penkin. Meen kuvaamaan kun sitä ajetaan tällä tai ens viikolla ja laitan sit tännekkin linkkiä. Tätä on ootettu pitkää!

                                              Kiitoksia foorumilaisille avuista vaikka hiukan enemmän ois välillä tarvinnukki. :)

                                              Comment


                                              • #83
                                                Moro taas!

                                                Audissa pari pikku ongelmaa.

                                                Hukkikseen, Tial kopioon tarvis saada jäykempi jousi, Mistä?
                                                Isompi bensa pumppu joka menis sit kohtuu työllä paikalleen, Mistä?

                                                Ja mikä mahtaa olla kun ei mee vaihteistossa kutonen silmään ollenkaan. Vitonen menee just just. Kakkonen ei oo siellä ihan kulmassa ja pakki menee painamatta vaihdekeppiä. Vaijereista säädöt tapissa. mistä sitä kuuluu lisää säätää?

                                                Näin tapahtunu sen jälkee kun kone ja kytkin vaihettii..

                                                Comment


                                                  #84
                                                  Pumppu vaikka Speed-Autoteile.
                                                  Kepin keskitys lienee päin prinkkalaa, säätö ohjeen mukaan, ohje löytyy esim ELSA;sta tai Googlella kaivamalla.

                                                  Comment


                                                  • #85
                                                    Meneekö boshc 044 tai 040 pumput suoraa? Tarviiko jotakin muuta?

                                                    Ja mikä on elsa? Ikinä kuullukkaa.. googlee oon 2 päivää selannu..

                                                    Comment


                                                      #86
                                                      Laita postia Tepolle tuonne Speed Autoteileen, myy sinulle sopivat kamppeet. Suoraan ei 044 taida käydä.

                                                      Comment


                                                      • #87
                                                        ELSA

                                                        Comment


                                                        • #88
                                                          Tuota ei näytä mäkille saavan? Ei kukaa osaa kertoo miten vaihteensiirtäjä/vaihdekeppi säädetään. (niitten tankojen säädöt tiedän ja on tapissaan..)

                                                          Comment


                                                          • #89
                                                            Alkuperäinen kirjoittaja Äskolme Näytä viesti
                                                            Meneekö boshc 044 tai 040 pumput suoraa? Tarviiko jotakin muuta?
                                                            040 B5:sen kehdolla sopi ainakin passattiin suoraan ja pitäisi bensalla riittää n.450hv tehoille. 044 on korkeampi, joten ei varmaankaan heittämällä mene. Suosittelen 040:stä.

                                                            Comment


                                                            • #90
                                                              Toi 040 vois olla jees.

                                                              Onkohan korjaamolla jossa vaihtoivat kytkimen ja koneen tehdä jotakin väärin kun nyt oon säätänyt tankoja jo yli maksimille. Kaikki muut vaihteet toimii hyvin paitsi vitonen on jäykkä ja kutonen ei mee silmään. Vivustoista kääntämällä menee väkisin.

                                                              Vaihdevivustoissa tangot ottaa toisiinsa kiinni kun yrittää kutoselle? (huono selitys) Menee idea miten sitä säädetään...

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X