Kyseessähän on siis 1.8 typ89 coupe vm 91 jonka tyhjäkäynnissä häikkää..
Tyhjäkäynnin kierrokset seilaavaat 600-900rpm tienoilla, ei väliä onko kone kylmä vai lämmin. Autoa hidastaessa kun kytkin painetaan pohjaan niin kierrokset saattavat tipahtaa 400rpm tienoille tai alle ja auto sammua. Onkohan vika mahdollisesti ISV-venttiilissä? vai kenties jossain muualla? ehdotuksia ja ajatuksia otetaan vastaan.
Sitten pari kysymystä osiin liittyen, onkohan tämä se ISV-venttiili?
http://aijaa.com/D01rs5
ja mikähän tämä mahtaa olla, löytyy kaasuttimen alta:
http://aijaa.com/Bkgqrq
ja tämä mikä on imusarjan kyljessä kiinni:
http://aijaa.com/qz8N22
apuja tarvittaisin kovasti..
Tyhjäkäynnin kierrokset seilaavaat 600-900rpm tienoilla, ei väliä onko kone kylmä vai lämmin. Autoa hidastaessa kun kytkin painetaan pohjaan niin kierrokset saattavat tipahtaa 400rpm tienoille tai alle ja auto sammua. Onkohan vika mahdollisesti ISV-venttiilissä? vai kenties jossain muualla? ehdotuksia ja ajatuksia otetaan vastaan.
Sitten pari kysymystä osiin liittyen, onkohan tämä se ISV-venttiili?
http://aijaa.com/D01rs5
ja mikähän tämä mahtaa olla, löytyy kaasuttimen alta:
http://aijaa.com/Bkgqrq
ja tämä mikä on imusarjan kyljessä kiinni:
http://aijaa.com/qz8N22
apuja tarvittaisin kovasti..
Comment