Profiilinmukaisessa autossa 2.0 ALT -moottori. Ongelmana toistuva vikakoodi
p0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1).
Moottorin vikavalon sai sammumaan kuittaamalla vikakoodin mutta nyt valo syttyy entistä useammin. Onko katalysaattori tai lambda entinen vai voiko johtua esimerkiksi imuvuodosta? Öljyä kuluu noin litra / 2000km mutta googlettelin ja meinasivat että lähinnä ominaisuus näissä Volkkarin koneissa, onko näin? Entä voiko vikakoodilla ja öljynkulutuksella olla yhteyttä? Autolla ajettu n. 180tkm.
p0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1).
Moottorin vikavalon sai sammumaan kuittaamalla vikakoodin mutta nyt valo syttyy entistä useammin. Onko katalysaattori tai lambda entinen vai voiko johtua esimerkiksi imuvuodosta? Öljyä kuluu noin litra / 2000km mutta googlettelin ja meinasivat että lähinnä ominaisuus näissä Volkkarin koneissa, onko näin? Entä voiko vikakoodilla ja öljynkulutuksella olla yhteyttä? Autolla ajettu n. 180tkm.
Comment