Tilanne on nyt se että uskollinen Coupe ei enää käynnisty.
Autossa oli ihmeellistä rykimis ja sammuilu ongelmaa aikaisemmin. Vian selvittämiseksi on vaihdettu tähän mennessä:
- Käytetty määräjakaja
- Tulpat
- Tulpanjohdot
- Virranjakajan kansi & pyörijä
- Hall anturi
Syksyllä vaihdettu pakoputki katilta taaksepäin ja lambda. Kaikki vaihdetut uudet osat ovat olleet Bosch merkkisiä. Määräjakaja on käytetty jossa varaosanumerot täsmäsivät, löytyi foorumin kautta.
Viimeisimpänä vaihdettu tuo hall anturi, eikä virranjakajan irroituksen jälkeen ole lähtenyt käyntiin. Tohelona ryssin ajoituksen, mutta foorumilta löydettyjen ohjeiden avulla sain sen oletettavasti kohdalleen.
Auto starttaa kyllä muttei käynnisty millään. Joka pyttyyn kuitenkin tulee kipinä, starttailun jälkeen auton luona tuoksahtaa bensa.
Vielä varmistukseksi tuosta ajoituksesta. Kun virranjakajn pyörijän kärki osoittaa virranjakajan rungossa olevaan pieneen merkkiin, on ykköspytty yläkuolo kohdassa ja vauhtipyörä kohdassa jossa on nolla ja viiva. Eikös sen näin kuulu olla ?
Autossa oli ihmeellistä rykimis ja sammuilu ongelmaa aikaisemmin. Vian selvittämiseksi on vaihdettu tähän mennessä:
- Käytetty määräjakaja
- Tulpat
- Tulpanjohdot
- Virranjakajan kansi & pyörijä
- Hall anturi
Syksyllä vaihdettu pakoputki katilta taaksepäin ja lambda. Kaikki vaihdetut uudet osat ovat olleet Bosch merkkisiä. Määräjakaja on käytetty jossa varaosanumerot täsmäsivät, löytyi foorumin kautta.
Viimeisimpänä vaihdettu tuo hall anturi, eikä virranjakajan irroituksen jälkeen ole lähtenyt käyntiin. Tohelona ryssin ajoituksen, mutta foorumilta löydettyjen ohjeiden avulla sain sen oletettavasti kohdalleen.
Auto starttaa kyllä muttei käynnisty millään. Joka pyttyyn kuitenkin tulee kipinä, starttailun jälkeen auton luona tuoksahtaa bensa.
Vielä varmistukseksi tuosta ajoituksesta. Kun virranjakajn pyörijän kärki osoittaa virranjakajan rungossa olevaan pieneen merkkiin, on ykköspytty yläkuolo kohdassa ja vauhtipyörä kohdassa jossa on nolla ja viiva. Eikös sen näin kuulu olla ?
Comment