Elikkä vettä tullut tuulilasin ja konepellin välisestä lovesta ja jäänyt lillumaan ilmastoinnin ja sulake boksin yms. kanssa koska tyhjennys reikä oli tukossa. Akku oli myös tyhjä joten apuvirran kanssa lähti helposti käyntiin ja lähdin ajamaan. Km päässä lähtöpaikasta ensin valoista lähtiessä ei vastannut kunnolla kaasuun vaikka kaasu pohjassa ennen kuin muutaman sekunnin päästä. toisen kilometrin jälkeen sammui vain kesken ajon eikä ole sen koommin edes luvannut käynnistyä. Vedet on nyt tyhjennetty ja kokeilin että sytyttääkö tulpat ollenkaan käynnistäessa. Tulpat eivät sano mitään ja kun on apuvirralla virrat päällä niin mittaristossa päästöjen valvonta järjestelmän valo vilkkuu nopeaa tahtia. Osaisiko joku sanoa että mistä kannattaisi sitä vikaa lähteä etsimään? Virranjakajasta? ja miten? Auto on siis 92 malli audi 100 2.8 automaatti.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi 100 C4 virranjakaja rikki?
Collapse
X
-
-
Virranjakajaa ei ole 2,8 :ssa . Tarkista sulakkeet ja käy läpi elektroniikkaboksit ja relepaikat , joissa voisi olla kosteutta.
Tuossa boksien paikat Audi 100 elektroniikkakomponenttien paikat : http://www.justboring.com/2011/10/au...tions-and.html
Comment