Näytössä syttyi tuo tippakannnun kuva ilmoittamaan, että öljyä olisi syytä lisätä. No tikkuun katsottuani olin samaa mieltä. Laitoin litran ja tikku kastui puoleenväliin, mutta kannun kuva ei näytöstä hävinnyt. No laitoin vielä vajaan litran lisää ja taisi tulla vähän liikaakin, mutta kannun kuva on edelleen näytössä? Vaatiiko tuo muka jonkun nollauksen vai olisiko anturi sökö? Öljynpaineista ei näyttö varottele ja tikku kastuu nyt oikeen reilustikin niin uskallan varmaan silti ajaa autolla, kunnes pääsen vikaa selvittään/lukeen koodeja? Ja auto on B7 quattro jos sillä on jotain merkitystä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
2.0 tfsi öljynpinnan merkkivalo?
Collapse
X
-
Vieras
Näyttääkö mittaristo, että konepelti on auki, silloin kun se on oikeasti auki?
Jos ei, menee konepellin lukko uusiksi. Samasta syystä mittaristo ei osaa nollata öljymäärävaloa.
Comment
-
Tää mysteeri rupeis näyttään ratkaistulta. Äsken asiaa tutkittuani huomasin/muistin, että konepellin mikrokytkimelle tuleva piuha on irti, Jakopäätä tehdessä ja etupäätä takasin kasaan laitettaessa littimessä oli jokin kontaktihäiriö ja se ilmotti, että konepelti olisi ollut koko ajan auki, joten liitin jätettiin irti siinä kohtaa. Asia piti korjata, mutta nyt tässä kohtaa sitten muistin, että se taisi unohtua :) Mutta pääasia tässä on nyt se, että autossa on öljyä ja sillä uskaltaa ajaa kunnes saan tuon häiriön pikimmiten korjattua. Kiitos vastauksista.
Comment
Comment