Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A8 putket

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A8 putket

Mistähän sais A8:siin putkistoja ja onko kokemuksia A8:siin laitetuista putkistoista hyödyttääkö mitään? Ja millaisissa hinnoissa pyörii?

Mua taas kiinnostais mitä maksaa taakse putkien muutos niin että tulee kaksi putkea molemmilta puolilta. Aina välillä niitä näkee näissä kaseissa ja ihan hyvältä näyttää. Auton alkuperäinen imago tosin hiukan muuttuu.

Esim: http://forums.audiworld.com/a8/msgs/87621.phtml

Comment

Joo kyllähän ne haarotetut tuplaputket näyttää joissakin autoissa hyviltä esim. miettisen tomin A8:ssa joka oli alkuvuodesta esittelyssä gti lehdessä mutta tainnut sen jälkeen saada uuden omistajan. Taas joissain muissa autoissa joita olen nähnyt niin ne on vedetty vähän överiks ainakin mun mielestä mutta makuasioistahan ei voi tinkiä, noita putkistojahan pystyy toteuttamaan niin monella tavalla. Itse ainakin olen ajatellut ihan normaalin putkiston tilalle vähän jyräkämpiä putkia.

Comment

Tuossa sinun laittaman linkin autossa kanssa asiallinen toteutus ja hyvältä näyttää!..

Comment

Käyköhän A8:siin suoraan RS4 putkisto? vai joutusko tekemään paljon muutos töitä?

Comment

Kaikki käy kun sovittaa....
            ... tässä tapauksessa RS4:n putki vaatii vähän enemmän sitä työtä (lue: ei käy)

Comment

Laitoin kyselyn saksaan että miten sais A8:sin tuplaputkiston(samallainen kuin ylempänä linkissä) tänne,niin ei oikeen mitenkään.tarttis kuulemma ajella paikan päälle että saa sovitettua ja hinta oli jotain 1200e.Taitaa jäädä se reissu väliin.Eikös helsingin suunnalla ole joku verstas mikä tekee tuplaputket vaikka mihin autoon?

Comment

www.Pro-mo.info/ www.eurostainless.fi Noista vois kysellä.

Comment

no onpas hintaa putkilla ja vielä pitäs paikan päällä käydä, tulis putkille ainakin hyvä hinta! demec on ainakin jyväskylässä joka laittaa tuplaputkia ja varustelee muutenkin autoja..supersprintillä näyttää myös olevan A8:siin jonkunlaisia putkia, onko kellään kokemuksia?

Comment

No mikä se hinta tuplaputkille sitten oli?

Comment

viittasin vaa tohon jarnon kirjoittamaan juttuun eli 1200 egee ja vielä pitäs saksaan mennä mallaamaan..

Comment

Working...
                      X