Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi Coupe & käryävän öljyn mysteeri

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi Coupe & käryävän öljyn mysteeri

    Onkos kellään ideoita mistä lähdettäis etsimään öljynkatkuista starttaamisenjälkeistä olotilaa. Tuntuu polttavan tyhjäkäynnillä autoa skrabatessa enemmän öljyä (pistävä käry) kun tuota ysikasia. Viimeinen öljynvaihto 2tkm takana jossa meni suodattime, uusia vikakoodeja ei ole ilmaantunut, edellisistä anturivioista myöskään. HALP! :)

  • #2
    Venakopan tiiviste?

    Comment


    • #3
      Joo, pelti auki vaan aamulla ja auto tulille, sitten kattomaan, mistä se sinne pakosarjan päälle öljyä on tiputellut.

      Öljyhän siellä kuitenkin käryää ja antaa mukavat tuoksut.

      Comment


        #4
        DZ:n ominaisuus. Venakopan tiiviste fuskaa ja lorottaa imusarjan ja pakosarjan päälle. En tiennykkään että tossa on vikakoodien luku mahdollisuus?

        Comment


        • #5
          Venttiilinvarren kumit vois olla kans yks potentiaalinen vian aiheuttaja.?

          Comment


          • #6
            Alkuperäinen kirjoittaja VilleP Näytä viesti
            DZ:n ominaisuus. Venakopan tiiviste fuskaa ja lorottaa imusarjan ja pakosarjan päälle. En tiennykkään että tossa on vikakoodien luku mahdollisuus?
            2x2-tyyppisliitännällä juu :)

            Kahtotaan jos huomenna kävis hakemassa uudet tiivisteet ja liimat, rupeaa tuo käry ottamaan kupoliin :)
            Jos ei käry katoa tolla kopantiivisteellä ni tsekataan sit kumit.

            Comment


            • #7
              Venttiilinvarren kumit, jos putkesta havaittavaa savua. Muuten venttiilikopan tiiviste.

              Comment


              • #8
                Alkuperäinen kirjoittaja Petri1 Näytä viesti
                Venttiilinvarren kumit, jos putkesta havaittavaa savua. Muuten venttiilikopan tiiviste.
                Ei toi kyllä putkesta päästä intiaanien eleitä - pistävä käry vaan ilmoilla :)

                Comment


                  #9
                  Tarkistappa koneesi tyyppi varmuuden vuoksi. DZ kun on perus k-jetillä, jossa ei ole aivoja mistä lukea koodit. Mut 1.8E:tä on myös valmistettu JN koodilla, jossa on KE-jetronic, jolla on aivot ja diagnostiikka.

                  Comment


                  • #10
                    Alkuperäinen kirjoittaja VilleP Näytä viesti
                    Tarkistappa koneesi tyyppi varmuuden vuoksi. DZ kun on perus k-jetillä, jossa ei ole aivoja mistä lukea koodit. Mut 1.8E:tä on myös valmistettu JN koodilla, jossa on KE-jetronic, jolla on aivot ja diagnostiikka.
                    Ei kyllä tämä on DZ-mallia, 82kW / 112hv :)

                    No tässähän sitten paljastui, tämän threadin myötä, että mua on kaveri jekuttanu "koodienlukujensa" kanssa ( :D / >:| ) Ilmankos ei oo koodeja koskaan löytyny vaikka vikoja on ollu jokunen... No saman kaverin kanssa näitä autosähköpoliittisia juttuja hoitanu aina, samanikäisistä 80:stä lähtien, joissa diagnostiikka on ominkin silminnähden löytynyt ja vag-comin kanssa puljattu niin perkuleesti, niin olihan tuo ihmetys, ja ehkä lievä pettymyskin, meikäläiselle :D
                    Mokoma omien sanojensa mukaan halusi nähdä kuinka pitkät piuhat mulla on, ennenkuin huomaan koneen olevan väärää mallia elektroniikkaleluille, notta kiitti kavereista taas >.<

                    Kaikkea sitä oppii. </Off-topic>

                    On topiccina sen verran, että kävin ostoksilla niin nyt on kaik tarpeet kasassa. Vielä kun selviää tästä migreenistä tallille viikonloppuna, niin eikun asentelemaan.

                    Comment

                    Working...
                    X