Eli, yleisesti ottaen monilla automerkeillä saa paremman kytkimen kun ottaa jostain dieselversiosta joka menee heittämällä paikalleen, löytyykö kyseiseen audiin jonkun dieselin kytkin joka menee heittämällä, ja onko siinä eroa väännön keston suhteen?
Tarkoitus on saada vähän lisää pitovoimaa edullisemmin kuin kisakytkin.
EDIT:
Einakin motonetin kytkinten hinnoissa on eroja:
A4 1,6 --?96? (Ø210mm). . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84-1731 160.45
A4 1,8 (myös Turbo/Quattro). . . . . . . . . . . . . . . . 84-1732 162.13
A4 1,9TDi-66kW. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84-1733 199.00
A4 1,9TDi-81kW (myös Quattro). . . . . . . . . . . . . . . 84-1728 178.50
Tarkoitus on saada vähän lisää pitovoimaa edullisemmin kuin kisakytkin.
EDIT:
Einakin motonetin kytkinten hinnoissa on eroja:
A4 1,6 --?96? (Ø210mm). . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84-1731 160.45
A4 1,8 (myös Turbo/Quattro). . . . . . . . . . . . . . . . 84-1732 162.13
A4 1,9TDi-66kW. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84-1733 199.00
A4 1,9TDi-81kW (myös Quattro). . . . . . . . . . . . . . . 84-1728 178.50
Comment