Aloitetaan sanomalla, että hakua on käytetty ja monenlaisia löytyneitä konsteja kokeiltu, muttei vielä ole ongelmaan ratkaisua löytynyt..
ELI ongelman juuri on tuo Cupeeaudi, vm. 90 ja 1.8 voimanpesällä.. Yksilö on sangen kovia kokenut, sillä n. 5 vuotta sitten tuo koki kohtalaisen pahan kiinnileikkaamisen, sekä hallilla ollessaan oli korjaajan (appiukon) eväät unohtuneet etupenkille ja sisään päässyt rotta oli syönyt sitten penkkien ja eväiden ohella sisustan johtoja.. Jonkinasteisesta typeryydestä johtuen tuota ei laitettu vaihtoon, vaan tätä kiinnileikannutta konetta alettiin sitten elvyttää, osia on mennyt vähintään auton arvon verran.. Jossainvaiheessa tuolle hankittiin käyntikuntoinen varaosa-auto, jota onkin hyödynnetty aika ahkerasti juurikin foorumilta löytyvien vinkkien toteutukseen..
Suurin ongelma tällä hetkellä on tosiaan auton tooodella huono käynnistyminen +2 asteesta kylmemmissä keleissä, ja tyhjäkäynti nimenomaan kylmänä todella epätasaista ja auto on lähellä sammua, yleensä kuitenkin pysyy juuri väkisin käynnissä.. Lämpimällä koneella tuo käy myös epätasaisesti tyhjäkäyntiä ja polttaa jonkunverran putkessa, mutta muuten toimii hyvin.. Eikä uhkaa sammua vaikka epätasaisesti käykin.
Tosiaan jtn osaa, mitä tuohon on tietääkseni viimeisen vuoden aikana vaihdettu:
- K-jetin ruiskuyksikkö
- Tulpanjohdot, tulpat
- ISV, toimivasta autosta
- Jäähdytysnesteen lämpöanturit
- 90% konehuoneen letkuista
- 60% konehuoneen johdoista
- Nostajat
- Venajouset
- Vino pino erinäisiä antureita
+ ne monet, jotka on unohdettu tässä vaiheessa
Vinkkejä otetaan vastaan, kiitos!
Lisäys: Huomenissa olisi tarkoitus virittää VCDS:n johdot tuohon kiinni, lisäilen tänne sitten vikalistaa, mikäli tuolla tarvittavat väylät sattuvat toimimaan.. Lukupistoke löytynee jalkatilan muovien alta?
ELI ongelman juuri on tuo Cupeeaudi, vm. 90 ja 1.8 voimanpesällä.. Yksilö on sangen kovia kokenut, sillä n. 5 vuotta sitten tuo koki kohtalaisen pahan kiinnileikkaamisen, sekä hallilla ollessaan oli korjaajan (appiukon) eväät unohtuneet etupenkille ja sisään päässyt rotta oli syönyt sitten penkkien ja eväiden ohella sisustan johtoja.. Jonkinasteisesta typeryydestä johtuen tuota ei laitettu vaihtoon, vaan tätä kiinnileikannutta konetta alettiin sitten elvyttää, osia on mennyt vähintään auton arvon verran.. Jossainvaiheessa tuolle hankittiin käyntikuntoinen varaosa-auto, jota onkin hyödynnetty aika ahkerasti juurikin foorumilta löytyvien vinkkien toteutukseen..
Suurin ongelma tällä hetkellä on tosiaan auton tooodella huono käynnistyminen +2 asteesta kylmemmissä keleissä, ja tyhjäkäynti nimenomaan kylmänä todella epätasaista ja auto on lähellä sammua, yleensä kuitenkin pysyy juuri väkisin käynnissä.. Lämpimällä koneella tuo käy myös epätasaisesti tyhjäkäyntiä ja polttaa jonkunverran putkessa, mutta muuten toimii hyvin.. Eikä uhkaa sammua vaikka epätasaisesti käykin.
Tosiaan jtn osaa, mitä tuohon on tietääkseni viimeisen vuoden aikana vaihdettu:
- K-jetin ruiskuyksikkö
- Tulpanjohdot, tulpat
- ISV, toimivasta autosta
- Jäähdytysnesteen lämpöanturit
- 90% konehuoneen letkuista
- 60% konehuoneen johdoista
- Nostajat
- Venajouset
- Vino pino erinäisiä antureita
+ ne monet, jotka on unohdettu tässä vaiheessa
Vinkkejä otetaan vastaan, kiitos!
Lisäys: Huomenissa olisi tarkoitus virittää VCDS:n johdot tuohon kiinni, lisäilen tänne sitten vikalistaa, mikäli tuolla tarvittavat väylät sattuvat toimimaan.. Lukupistoke löytynee jalkatilan muovien alta?
Comment