Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

CQ:n omituinen ääni

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • CQ:n omituinen ääni

    Mikähän olisi potentiaalinen vian paikantamispaikka, kun NG koneinen CQ pitää semmoista säksätystä kiihdydettäessä? Melkein kuin olisi boxeri kone tai öljyt loppu venttiileistä. Ääni tulee selvästi keulasta ja sitä ei kuulu vapaalla kaasutellessa.

    Ja laitetaan samaan syssyyn, että mistä se öljynpainemittari ottaa lukemansa, kun virrat laittaa päälle niin mittari pompaa loppuun asti, mutta kun auton käynnistää niin palaa takaisin nollaan eikä sieltä nouse?

    #2
    Vuotaisko pakosarja?

    Öpainemittarille on kello tehostinpumpun lähellä lohkon kyljessä. Johto irti lukema pomppaa pohjaan. Voisi olla kello sökö jos kerran nollille pudottaa.

    Comment


    • #3
      Kiitos, pitää tarkistaa se kello. Pakosarjan vuotokin on kyllä mahdollinen, tarkistetaan sekin.

      Comment


        #4
        Mulle tuli kans mieleen pakosarjavuoto. Tuttu omasta coupesta.

        Comment


        • #5
          Mistä kohtaa se yleensä vuotaa vai onko siinä mitään vakiopaikkaa? Ja meneekö koko pakosarja suoraan vaihtoon?

          Comment


            #6
            Voi olla kuten minulla. Vuotaa yksinkertaisesti pakosarjan ja pakoputken välinen tiiviste.

            Comment


              #7
              Mulla vuotaa jostain vitossylinterin huiskeilta. Hitostako tuosta tarkkaan tietää, kun ei sinne mitään näe. Tarkempaan tutkimukseen en ole lähtenyt, koska asialle ei toistaiseksi voi mitään.

              Comment

              Working...
              X