Terve vaan kaikille!
Nyt olis sellasta ongelmaa että meno on aika nykivää 3-> vaihtella n. 1500-3500 rpm. Pienellä vaihtella kiihdyttäessä ei ongelmaa ilmene. Tuntuu kuin joku säätäisi ahtopaineet sekunniksi aina välillä pois ja sitten taas mennään... Autossa on Voimaa.com:in lastu. VAG-COM:illa luin vikakoodit ja tällanen tuli:
16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High
P0103 - 35-10 - - - Intermittent
Kuitenkin ku Ross-Techin ohjeen mukaan(0.8xhepat) olen kiihdyttäny rajoittimelle asti niin MAF:in arvo on yli 160g/s. Eli tuon mukaan se tuntuisi olevan kunnossa.
Alkaa järki loppua ku ei aina viittisi kiihdytellä kierrokset kokoajan yli 4000rpm...
Onkohan vika kuitenkin MAF:issa vai missä? Jotkut on veikkaillu N75:sta mutta ei oikein huvittaisi palikkoja lähtiä summis ostelemaan.
Kiitoksia jo etukäteen ku edes jaksoitte lukea tämän soperruksen...:)
Nyt olis sellasta ongelmaa että meno on aika nykivää 3-> vaihtella n. 1500-3500 rpm. Pienellä vaihtella kiihdyttäessä ei ongelmaa ilmene. Tuntuu kuin joku säätäisi ahtopaineet sekunniksi aina välillä pois ja sitten taas mennään... Autossa on Voimaa.com:in lastu. VAG-COM:illa luin vikakoodit ja tällanen tuli:
16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High
P0103 - 35-10 - - - Intermittent
Kuitenkin ku Ross-Techin ohjeen mukaan(0.8xhepat) olen kiihdyttäny rajoittimelle asti niin MAF:in arvo on yli 160g/s. Eli tuon mukaan se tuntuisi olevan kunnossa.
Alkaa järki loppua ku ei aina viittisi kiihdytellä kierrokset kokoajan yli 4000rpm...
Onkohan vika kuitenkin MAF:issa vai missä? Jotkut on veikkaillu N75:sta mutta ei oikein huvittaisi palikkoja lähtiä summis ostelemaan.
Kiitoksia jo etukäteen ku edes jaksoitte lukea tämän soperruksen...:)
Comment